Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruk en god gammeldags tjukk telefonkatalog;) ingen merker som kan relateres til slag så du kommer deg unna om det blir noe, du har ikke merker på hender og de har ikke merker etter knyttnever etc på kroppen;) et par kraftige slag med en slik en så skal jeg garantere deg at det merkes:P

og bare så det er sagt, jeg syns ikke synd i det hele tatt på folk som stjæler fra andre. de fortjener alt de har i vente, og burde lære seg forskjellen på ditt og mitt.

skaffe seg en skikkelig jobb å tjene penger selv så de kan kjøpe det de har lyst på og drite i andres.

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Alarm er bra.. hvis noen skumper borti bilen min så går alarmen og da vekkes hele nabolaget. inkl meg og da er det bare å flyge ut å gi dem en lekse de ikke vil glemme.. en liten tur med dem bort til mjøsbrua å teste svømme ferdighetene deres i vårt varme vann

Skrevet
Fy faen for en natt, har ikke sovet en dritt.

bilen står i garasjen med to sett låsbolter.

sett ut av vinduet i hele natt.

Står den i garasjen så hadde ikke jeg brydd meg noe særlig..

Ta bilder av den der den står med felger og det hele, du har vel innbo forsikring? :)

Men ja, ser du de rundt huset ditt så sørg for at de hilser på mr balltre :)

Skrevet

har innbo forsikring, men det betyr faen ikke at noen kan komme å ta tinga mine.

ser jeg dem rundt nabolaget kan jeg love dere at det blir helvete for dem!

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med politiet umiddelbart og forsøkt å spore opp eiere, og evt arbeidssted i Norge. Skjer det noe mistenksomt finner du deres arbeidsgiver å informer dem om hva arbeiderne dems holder på med.

Balltre blir bare mer bot enn felgene er verdt, og riper på rulleblad.

Når man trekker våpen mot noen i affekt finner man virkelig ut hvem man faktisk er. Og hva gjør du da?

Jeg har brukt AEG airsoftgevær til å jage bort biltyver før. XX skudd i sekundet er nok til å skremme de fleste. For ikke å snakke om alle blåmerkene på kroppen etterpå..

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...