Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ha litt is i magen så skal jeg se om jeg kan ordne noe.. Hvor mye er det for 2 nye dekk? med tanke på at et er punktert og andre slitt.. Skal ikke prute no mer! Må bare regne litt :P

Skrevet

tja spørs om du skal ha kumho eller hva du skal ha da.. er vel en 1200 kanskje? er ikke sikker jeg.. fant en nettbutikk med dekk til 900 pr stk og.. men finner den ikke igjenn...

de går for 4000,- førstemann til mølla :) under 4000 er det flere som har bydd.. men det kan jeg bare si med en gang at budene blir avvist :P

Skrevet

Kunne du møtt meg i Kongsvinger? Viss jeg skulle hatt de da. Og et spørsmål til.. De felgene går rett på en E60 gjør de ikke det? Det er jo tross alt E60 replica :oops:

Skrevet

Hadde du vasket de hadde jeg blitt glad :) En kompis med en sånn Saab med kombi luke bak som skal være med å hente de og han blir så sur viss jeg møkker til bilen hans :P

Ringer deg på søndag jeg da. Når sånn ca passer det for deg å møte oss a? Skal ut på lørdag så dette må planlegges litt på min side :D

Skrevet

Den er grei. Kan hende det blir i sånn 17 -18.00 tiden. Vi må til Speedparts ved Kløfta først, fordi han kompisen min har en kaputt topp pakning som må fikses.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...