The_transporter Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 ok hehe ja bare å ringe det.. jeg holder til på neskollen da.. så bare å svinge innom..
Gustav C. Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Er jo bare tull at vi skal dra deg opp til Kongsvinger da! Har du en adresse med postnummer? Han kompisen min har gps så da er det ikke no stress.. Kan se ut som om du bor 20-30 min unna Speedparts og at det nesten ikke er noen omvei heller
The_transporter Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 nei det er på samme vegen som dere skal da hehe ring meg så får du adressen på søndag har generelle problemer med å store på folk fra forum og gi fra meg adressen har blitt frastjålet ting før
Gustav C. Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Hehe Den er grei! Da ringer jeg deg når vi begynner å bli ferdige på Speedparts
Gustav C. Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Haha! Du trenger ikke vaske dem, vi skal kjøre Peguot Partner (svær en) fordi vi måtte ha et disel monster som kan taue Saaben til Speedparts.
lillepål Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Litt O.T. Men var det deg jeg møtte i 130 på kulmoen litt over klokka ni i sta el? hehe... Så ut som bilen din..
The_transporter Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 haha mye mulig det var meg hehehe jeg kjører ofte der husker ikke hvor sakte jeg kjørte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå