BoSJo Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Var fete felger det der Det må jo vere skikkelig deilig å ha ny motor. Hva kosta den omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Da er motor innkjørt og jeg har virkelig begynt å få feeling med åssn bil er med det nye understellet etc. Helt sjef, merker nå hvor mye skikkelig understell har å si ved aktiv kjøring! Gleder meg som en unge til å få mange runder på banen med den KW V2 anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 pen bil!! flere bilder ønskes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Den ser riktig så bra ut. Har virkelig sans for felgene! Hva er tekniske data (hp og nm) i en slik motor, og er det 4, 5 eller 6 trinns girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Alltid drømt om å ha slike felger på bilen min! men er så dyre at jeg bare kan drømme om det. Men det tok kaka! utrolig fint! hvor mye koster enn sånn motoroverhaling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Alltid drømt om å ha slike felger på bilen min! men er så dyre at jeg bare kan drømme om det. Hva betyr egentlig dette. Er det i 5-10.000 kr klassen pr felg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hva betyr egentlig dette. Er det i 5-10.000 kr klassen pr felg ??? Ca. 7000-7500,-/stk. Når det gjelder spørsmålet ditt om hk/nm/gir, så er tallene 315hk, 360Nm og 5 gir i originalstand for en M5 3.6 (som en '91 mod er). De har også vært levert med 3.8-liter ('92+), og de siste par årene med 6-trinnskasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Gleder meg som en unge til å få mange runder på banen med den Regner med å se deg i godt driv rundt Vålerbanen 1 & 2 September da..... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå