///MoePower Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Hvilken muligheter har vi i tromsø egentlig for å få dynotesta og mappa bilen? Hvor er nærmeste? Nesten så man skulle gått sammen et team og starta noe slikt i tromsø for å slippe å kjøre så langt/dra henger Har i allefall ikke hørt om noe dynorulle i nærheten, men syns det gjerne kunne vært det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 SHS Performance ? slengte bare ut et forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 SHS Performance ?slengte bare ut et forslag... Kjører de Dynotest på bil da? Sto bare Scooter på siden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg har ikke kontaktet shs performance, men ja, jeg har hørt om de, og jeg mener også bestemt de bare har utstyr for å bremse scootere, selv om de også trimmer biler der. Men altså, det hadde vært moro å spent bilen fast i en dyno for å se hva den gir med sine 1,2 bar (eventuelt +++ om et par år om økonomi strekker til videre påbygging) Og velkommen til forumet rafa, ser du er ganske ny her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hør med NTK (nordkjosbotn teknisk senter). Mener de har gjort det før hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå