darkdog_ Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 slik så bilen ut når jeg hentet den syns den var ganske fin bare da, siden da har det blitt satt på nye lykter, nye tåkelys og ny leppe i bunnen av fangeren. byttet også likegodt listene til m-tech. syns de er 100 ganger penere enn de vanlige så nå ser den slik ut bare så det er sagt så er felgene litt "medtatt" de skal skiftes eller fikses, vet ikke ennå siden jeg syns selv at de passer veldig bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 fin bil Er det du på bilde eller er det dama di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Pen bil! Kjører du i litt bra hastighet på plenen, kan den faktisk brukes som gressklipper! Kapper bra den leppa der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 fin bil Er det du på bilde eller er det dama di? takk takk nei er ikke dama mi. ho ble bare frivillig med på bilde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Pen bil! Kjører du i litt bra hastighet på plenen, kan den faktisk brukes som gressklipper! Kapper bra den leppa der! ja skal legge ut bilde når den står på gresset. det ser ut som om den står på bakken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 ser bra ut bilen din da ta deg en tur hit på august, så får du se hvordan jeg har laget manifold osv http://www.nordmoregatebilklubb.com/for ... .php?t=718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Her er det litt Flere bilder. meg å en kompis sin bmw dette. har skikkeli sansen for felgvalget hans. Og her er bmw dama fra forrige photo shot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 de nye bildene var en tanke bedre enn de forrige syns nå jeg hvertfall. plus at jeg fikk tatt noen fine bilder av bilen til en kompis av meg. syns de felgene er bare måneråe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Fine biler Men du mangler nakkestøtter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Fine biler Men du mangler nakkestøtter bak tja, synes det er bedre uten. Kanskje penere med, men det blir endel mer vind foran med nakkesøtter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Mine gamle felger dette, bare å skifte kant på de;) En kompis hadde denne bilen for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Mine gamle felger dette, bare å skifte kant på de;) En kompis hadde denne bilen for noen år siden hvordan skifter jeg kant på dem og hvor får jeg tak i de? hadde vært knall om du viste det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Fine biler Men du mangler nakkestøtter bak jeg syns det er finere uten nakkestøtter bak på cab men såklart mann skal ha sine egne meninger og det er ingen som skal bestemme hvordan din skal se ut. takk for innlegg hvertfall. koselig med litt tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Ja det skal man ha Men du har fått deg en meget pen bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 veldig tøff cab.. Kompisen din sin var heller ikke gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå