Infinity Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Bakstilling fra 320. Kompl. med bærearmer, dempere, diff(ikke sperre) og hjul. GIS BORT hvis noen henter det brennfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 du selger alt for 1000,-`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Alt for 1000 kr ja, vil bare ha det vekk herfra ser ut som en hogger her:O Aner ikke modell men motorene kommer vel fra en 83-85, er jo da de ble laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 For de som lurer så er det ikke hjerne til noen av dem, og ledningsnett på den uten bunnpanne er klippt over. Den andre har ikke ledn.nett. Selvfølgelig ingen garanti for at noen av dem virker, men m,uligheten er jo der. Vil bare ha det vekk, og alt skal vekk idag ellers dynger jeg alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwforlife Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 For de som lurer så er det ikke hjerne til noen av dem, og ledningsnett på den uten bunnpanne er klippt over. Den andre har ikke ledn.nett. Selvfølgelig ingen garanti for at noen av dem virker, men m,uligheten er jo der. Vil bare ha det vekk, og alt skal vekk idag ellers dynger jeg alt sammen! Har du hivd det? er kansje litt intr! får penger til fredag! spørs om jeg har råd dA! kjøpte meg bmw på mandag! mista lappen på vei hjem:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Dashbord blir hentet av en her på forumet imorgen, hvis ikke resten blir hentet imorgen blir det gitt bort til en kamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Alt hentet foruten bakstillinga. Gis bort til den som kommer og får det ut av gården min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå