Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk :)

Jaja nå får jeg ivertfall testa om autoglyms vinyl shinen holder da, pøser ned.

Den holdt forresten! icon14.gif

Brukte du den på int. listene? Har noe slitemerker på dørlistene og tenkte jeg skulle prøve denne. Tror du den vil hjelpe?

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tja kommer an på grad av slitasjen men hjalp så absolutt på meg, vist du ser bilde "før" da, det er vekk nu de matte stedene der.. Men anbefaler produktet skikkelig, hørt får det i wox og, kan hende den er noe bedre det veit jeg ikke.

Har også brukt den på alt interiør, ble helt ok men litt for mye glans for min del.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jepp :) hentan i nissedal å fy flate for en dritt vei, ikke å anbefale. Sitter nå å vurderer om jeg skal rosemale 728'n eller få den fin... hmm.. hehe

Skrevet

Hehe tenkte på det :P men tror det bare vill bli rart, hadde det vært en 240 så ;) de er til for å ødeleges. Den 20nde skal e30'n til biltilsynet, sliter enda med å få tak i 4 bolts felg+dekk.

Skrevet

Manuel :) 528 kasse, 5trins. må bytte en knekt fjær å hjul lager + små ting på den føre den er kjørbar. Bilder kommer men har ikke kamera selv bare låner hehe. Og nu er jeg på øya til fredag.

• 1 month later...
Skrevet

På tide med en liten oppdatering!

Fått handla meg litt produkter til den som jeg skal stå inne å gni på den i vinter.

th_14862_produkter_122_17lo.JPG

samt skiltplate!

th_88194_IMG_8944_122_415lo.JPGth_88207_IMG_8951_122_1096lo.JPGth_88214_IMG_8952_122_1056lo.JPGth_88227_IMG_8949_122_1082lo.JPG

Bildene er tatt etter kun vask med Meguiars vaskehanske chenille, Nxt såpe fra mg og watermagnet til slutt, ingen polish! det kommer :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...