|Andreas| Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Takk Jaja nå får jeg ivertfall testa om autoglyms vinyl shinen holder da, pøser ned. Den holdt forresten! Brukte du den på int. listene? Har noe slitemerker på dørlistene og tenkte jeg skulle prøve denne. Tror du den vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 tja kommer an på grad av slitasjen men hjalp så absolutt på meg, vist du ser bilde "før" da, det er vekk nu de matte stedene der.. Men anbefaler produktet skikkelig, hørt får det i wox og, kan hende den er noe bedre det veit jeg ikke. Har også brukt den på alt interiør, ble helt ok men litt for mye glans for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Jaja da har jeg fått meg vinterbil og e23 728 86`med 528 motor å girkasse (5trins) å 733 bakstilling, skal bli gøy å herje med i vinter... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Se der fikk du henta den ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Jepp hentan i nissedal å fy flate for en dritt vei, ikke å anbefale. Sitter nå å vurderer om jeg skal rosemale 728'n eller få den fin... hmm.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
car_fun Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 hehe..fin vei ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Haha jo kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 lakk den råsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Hehe tenkte på det men tror det bare vill bli rart, hadde det vært en 240 så de er til for å ødeleges. Den 20nde skal e30'n til biltilsynet, sliter enda med å få tak i 4 bolts felg+dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Mer kos til bilen! -Meguiar Supreme Mikrofiberklut. -Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. -Gold Class Trim Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 du må få ut noen fler bilder av vinterbilen og da er det automat eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Manuel 528 kasse, 5trins. må bytte en knekt fjær å hjul lager + små ting på den føre den er kjørbar. Bilder kommer men har ikke kamera selv bare låner hehe. Og nu er jeg på øya til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 På tide med en liten oppdatering! Fått handla meg litt produkter til den som jeg skal stå inne å gni på den i vinter. samt skiltplate! Bildene er tatt etter kun vask med Meguiars vaskehanske chenille, Nxt såpe fra mg og watermagnet til slutt, ingen polish! det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hehe... Du har jo snart vaske og rense produkter som er verdt mer enn bilen Skiltplate ja, trodde du skulle ha navnet ditt i frontruta med en gang jeg så bildet Hørt om http://www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Hva først klager dem på imageshack og nå imagevenue? uff uff Skal ut en tur i dag forrestne rundt 8 tia, blir å se i skiens traktene å rundt om da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg