Toro Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det er bare photobucket som duger... Den legger ut bildene i rett størrelse med en gang, er så slit å måtte trykke på hvert bilde. Bilen så rein og fin ut nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Aaf, for en bil! Men skal ikke sette på svarte nyrer a? Er det mange sånne å få tak i Tyskland eller? Regner med du fant den på nettet, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Svarte nyrer/lykter skjer ikke dessverre Var vell en tja 5 stykk el no når jeg kikka på www.mobile.de i sommer, men de stiger i pris bra mye nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyrein Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Sinnsykt pen E30!!! syns den er heeelt perfekt i mine øyne eneste jeg ville hatt var øyelokk & linselykter med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Takker Hehe joa, øyelokk blir litt overkill for meg. Men xenon hadde vært fint, i det minste bosch begge sider istedenfor 1 hella og 1 bosch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Tror faktisk at jeg har en løs lykt av den ene eller andre (Bosch eller Hella) liggende, så det er stor sjanse for at den kan gi deg to like. 100-lapp? Kan sjekke om den er lik en av de du har hvis det er interessant. Er jo ikke så lange veien hit. PS: Flott bil du har! Eneste jeg har å utsette er streameren i front og bakrute. De ville jeg fjerna fort om det var min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Seriøst? de med reflekter under pæra? trenger virkelig 1 slik, altså høyre lykt på min. Så gjerne. Takker forresten den streameren kan du tru jeg har grubla godt over hehe, men syntes liksom den utgjør en viss helhet i sammenheng med tysketstuket på bilen.. vist du skjønner.. så TROR jeg beholder den, men kan hende skeptisen kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Fin bil! Eneste er vel på tide med en kraftig motorvask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Takk Jepp, har tatt det nå ble gull, men enda ikke ferdig. Du som har den sorte matte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Nei det er nok kompisen min sin. Men ordna bilen til han og fikset det meste av drivoppheng på den, i og med at det var rivd i filler :/ Men fin sladdebil! ;D Den er forresten blank nå da, dro et nytt strøk med rulla før BMW treffet på Lørdagsmorran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 hehe stakkars bil hva det er da? ser litt hardt medtatt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hehe, ingen stakkars;) BMW power! Det er en E28 525i med 2,8 innsug og sveisa sperre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Lite nytt som har skjed med bilen i det siste, står for øyeblikket vinterlagra og samler støv, noe den har gjort siden august hehe. Fikk en liten pakke i dag: så nå mangler jeg bare en fin gurkule og ratt og polerings runde, så er jeg i boks. Så er bilen klar til(ja dessverre ) Salg til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Artig med nye deler da, og fet skiltplate . Men kansje like greit å ikke sette på de platene hvis du skal selge govogna! Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe nei setter de på littegranne så går dem over te voyagern. Selgern med TUNGT hjerte siden jeg absolutt ikke har løst te og selgen, men trenger startkapital til levebrød(bil import) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg