D.C.V Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Hva går den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 120.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Når du betalte 90000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Syke sinn.. hvordan har jeg "oversett" denne? Nydlig bil! Fornøyd med Meguiras? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 ///DAN, den kommer meg på over 90,(har enda ikke betalt engangsavgifta som var dyrere en forventa) også har frakta og blitt skammens dyr + betalt folk for og fikse papirer,sjafører osv, totalt kommer bilen meg på over 100 og ja jeg skal ha fortjeneste på den når jeg ikke har kjørt den, kun sitti og dulla med den, er tross alt en tysk importert bil og import skal jeg mest sannsynelig drive med videre som levebrød RoaldJ: takk takk ja har ikke fått rekt og kommet så langt enda til sealern, men ellers har jeg vært veldig fornøyd med mg ja, Scratch X'n har jeg fått testa, genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 vi bruker Meguiras på jobb, og bruker kun det. bruker du maskjin eller for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 også er du ikke registrert på forumet vårt? www.detailersclub.no/forum har vi samla alle polish nerdene alt fra grundere for bilpleie firmaer til salgssjefer for swissvax osv, et must for deg som liker bilpleie! Jeg bruker hånd nå dessverre men porter cable kommer når jeg får råd, nettop ferdig med siviltjenesten serru blakk.. må spare litt til for å tolle inn bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 da må jeg nesten joine der .. har klargjort/polert en god del biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 ///DAN, den kommer meg på over 90,(har enda ikke betalt engangsavgifta som var dyrere en forventa) også har frakta og blitt skammens dyr + betalt folk for og fikse papirer,sjafører osv, totalt kommer bilen meg på over 100 og ja jeg skal ha fortjeneste på den når jeg ikke har kjørt den, kun sitti og dulla med den, er tross alt en tysk importert bil og import skal jeg mest sannsynelig drive med videre som levebrød Den er riktig så pen En bil jeg kunne ha tenkt meg, så vi får se til våren om jeg kanskje tar den 120000 Ferdig registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ferdig registrert, ferdig polert, alt helt feilfritt, tut og kjør for ta en titt på den så ser du at den faktisk er verdt prisen splitter nye dekk og. Håper på at den blir solgt til en entusiast, har ikke heeelt bestemt meg enda, har ikke helt løst, selv om det er det klokaste og gjøre for meg nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 da må jeg nesten joine der ..har klargjort/polert en god del biler da er det stedet for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Bilen din er en entusiast bil Ufattelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Takk takk håper den får en entusiast som eier og, ellers tror jeg ikke den blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Love your car man Men du må få lagt ut flere bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Kommer kommer kammerat har skaffa seg D300 nå og selv skal jeg kjøpe meg D40 så bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg