Gå til innhold

Min e30 325 mtech 2 90` hmm, innbytte i noe morro?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

///DAN, den kommer meg på over 90,(har enda ikke betalt engangsavgifta som var dyrere en forventa) også har frakta og blitt skammens dyr + betalt folk for og fikse papirer,sjafører osv, totalt kommer bilen meg på over 100 og ja jeg skal ha fortjeneste på den når jeg ikke har kjørt den, kun sitti og dulla med den, er tross alt en tysk importert bil og import skal jeg mest sannsynelig drive med videre som levebrød ;)

RoaldJ: takk takk :) ja har ikke fått rekt og kommet så langt enda til sealern, men ellers har jeg vært veldig fornøyd med mg ja, Scratch X'n har jeg fått testa, genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er du ikke registrert på forumet vårt?

www.detailersclub.no/forum har vi samla alle polish nerdene :) alt fra grundere for bilpleie firmaer til salgssjefer for swissvax osv, et must for deg som liker bilpleie! :D

Jeg bruker hånd nå dessverre men porter cable kommer når jeg får råd, nettop ferdig med siviltjenesten serru :) blakk.. må spare litt til for å tolle inn bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///DAN, den kommer meg på over 90,(har enda ikke betalt engangsavgifta som var dyrere en forventa) også har frakta og blitt skammens dyr + betalt folk for og fikse papirer,sjafører osv, totalt kommer bilen meg på over 100 og ja jeg skal ha fortjeneste på den når jeg ikke har kjørt den, kun sitti og dulla med den, er tross alt en tysk importert bil og import skal jeg mest sannsynelig drive med videre som levebrød ;)

Den er riktig så pen :) En bil jeg kunne ha tenkt meg, så vi får se til våren om jeg kanskje tar den ;) 120000 Ferdig registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig registrert, ferdig polert, alt helt feilfritt, tut og kjør :) for ta en titt på den så ser du at den faktisk er verdt prisen :) splitter nye dekk og. Håper på at den blir solgt til en entusiast, har ikke heeelt bestemt meg enda, har ikke helt løst, selv om det er det klokaste og gjøre for meg nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...