D.C.V Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det er bra blir det salg til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 tja veit ikke enda beholden og kjøre litt med den føre jeg bestemmer meg, men frister med amcar eller supra. Men tror jeg vill angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 bitteliten update da ikke så veldig mye nytt har lakkert dørhåndtaka på bilen i bilens farge ellers lakka 3 steinsprut på panseret som irriterte meg, samt lakka riper ved dørene og dørterskelen og skrap nederst ved frontleppa. jo også klart og fått steinsprut på frontruta så den må byttes så nå får jeg se åssen den ser ut uten sølvstreamern og, kanskje kanskje. deltar på treffet i i skien i morra forresten, kl 12 vist noen fler skal ditt? par nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 måtte bare ha med "ungen" og siden det er bursdagen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Blir det salg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Lurer på det ja, vurderes solgt uregistrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Lakka dørhåndtak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hva går den for uregistrert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 kjører du rundt med "Sandersen-skilter" alltid? Fin bil by the way!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 D.C.V; litt usikker enda, skal regne på det i løpet av helga hey igjen roald! åssen gårre med e30'n? ja kjører alltid rundt med dem hehehe og skiltplatene "selveste sandersen" bare for morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Vurderes solgt til rette entusiast, pm vist interissert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 heheh.. oki joda... har satt E30`en "litt på hylla".. holder på med garasjen for tida, må få strøm ut så jeg får gang på port og løftebukk og "verkstedet" osv men akuratt nå for tida så tar denne plassen i garasjen : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=71306&start=0 Vi venter på front, hekk, panser og skjørter. Og en som skal sparkle for oss. Så venter vi på en kompis som skal hjelpe oss med m50`en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Kult løftebukk er et must. se derja, har jo litt og gjøre da har koblingsskjema til ledningsnett til m50 i e30 vist du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Vurderes solgt, de som er seriøst interisserte kan gi en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hva er bredde/innpress på felga dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg