Gå til innhold

Erfaringer med bilradiospesialisten?


Anbefalte innlegg

Hei.

Bestilte en GPS fra bilradiospesialisten 9juli, fikk beskjed 13 juli at orderen var sendt trondheim da de ikke hadde den på lager. 16 juli var pengene trukket fra konto og jeg har ikke sett noe til GPS'en min! Posten bruker ikke en uke på å sende en pakke ass..

Er disse folka serøse? Svarer ikke på mail (fått ett svar noe sent etterpå) og tar ikke telefonen.

Begyner å føle jeg har mistet pengene her jeg ass..

MVH

|Hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig bra erfaring med bilradiospesialisten i bergen.

har handlet mye med de der .

har forekommet venting på varer fra trondheim .

virker som de er treig med vare sendingene der .

du kan trygt handle i bergen etter min erfaring iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venta i 5 uker før de ga liv fra seg. prøvde å ringe 4-5 ganger, men fikk ikke tak i de....

Ja det er noe sånt jeg er redd for at jeg ender opp med og...

Tror ikke jeg kommer å handle der igjen med det første..ikke andre eller tredje heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt epost på at jeg skal ha pengene tilbake. Dette gidder jeg ikke vente på ass.

Nettbutikken er ikke å anbefalle i det hele tatt ihvertfall, hverken sandnes (som jeg opprinnelig bestilte hos) eller trondheim (som visstnok har sendt orderen min)

Maken til surr. Nå andre nettbutikker kan sende ut på 3 dagers varsel er dette helt bak mål.

Huff! Anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle keep posted hva som skjer i denne saken.

Jeg har nå fått mail den 20 at de ikke skjønner hva som har skjedd, og at jeg vil få tilbakemelding snarest. Ikke noe "beklager" engang.

Dette var den 20, og jeg har enda ikke fått svar. 2 uker er gått og penger er trukket fra konto.

Ingenting, og ikke engang svar på eposter jeg sender lenger.

Hurra for god kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, prøvd å ringe også uten svar. Jeg gidder rett og slett ikke å sitte i telefonen å vente på at jeg skal få en vare som det er trukket penger for.

Venter i spenning her, men har snart gitt opp håpet. Og jeg synes de burde svar meg når de lovet tilbakmelding på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk idag veldi dårlig erfaring med bilradiospesialisten i Sandnes.

Har handlet en del anlegg derfra på 20K, om ikke mere. Var innom idag for den ene forsterkeren slår seg av når jeg spiller høyt.

Jeg spurte om han ville være med ut å se om han kunne se om noe ikke var som det skulle, da fikk jeg følgende svar:

"Nei vi har ikke tid idag"

Nei vell tenkte jeg, gikk derfra å setter ikke mine bein der igjen, så nå er jeg i full gang med feilsøking selv til tross for min lille erfaring med anlegg:-(

Synd men sant, synes han kunne tatt seg 2minutt å komt ut å sett på anlegget mitt, det var tross alt ikke en eneste kunde inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...