Gå til innhold

Erfaringer med bilradiospesialisten?


Anbefalte innlegg

Har handlet mange forskjellige komponenter hos de i Sandnes opp gjennom årene og kun opplevd god service. Men husk at hvis du har betalt med kort i nettbutikken kan du reklamere gjennom kortselskapet og få refundert dette hos dem.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert lydpakke hos Bilradiospes. i Trondheim noen dager siden, skulle ta 4 timer, de brukte 9. Etter 9 timer skulle man tro at ting fungerer, men nei, både sub å høytallere funket bare på radio. Dro tilbake neste dag, fikk det fikset på en liten halvtime.. nå funker ikke radioen. Sjekker de ikke sånn etter montering/justeringer ?

For å gjøre mitt første anleggskjøp enda litt dårligere så var alle ledningsstumpene rundt om i bilen/hadde røyket i bilen, aske rundt 2 ruter/lim i hatthyllen.

Kansje de gir faan i en 318i eid av en trønder i caps ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk idag veldi dårlig erfaring med bilradiospesialisten i Sandnes.

Har handlet en del anlegg derfra på 20K, om ikke mere. Var innom idag for den ene forsterkeren slår seg av når jeg spiller høyt.

Jeg spurte om han ville være med ut å se om han kunne se om noe ikke var som det skulle, da fikk jeg følgende svar:

"Nei vi har ikke tid idag"

Nei vell tenkte jeg, gikk derfra å setter ikke mine bein der igjen, så nå er jeg i full gang med feilsøking selv til tross for min lille erfaring med anlegg:-(

Synd men sant, synes han kunne tatt seg 2minutt å komt ut å sett på anlegget mitt, det var tross alt ikke en eneste kunde inne

Jeg var innom igjen på bilradiospesialisten i Sandnes, pga. jeg fant ikke ut feilen selv, å tenkte jeg skulle spør om hva det koster hvis di skulle finne feilen for meg. Da var det en som var behjelpelig og ble med ut å målte, fant vell å merke ikke ut feilen med, han prøvde vertfall litt, tippet jordinga.

Feilen fant vi ut var den ene tweeteren som ikke laget noe lyd, koblet av denne å alt funke bra.

+ til bilradioen på Sandnes.

Nå savner jeg bare rabatter:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på at kanskje posten har gått på en blemme her?? Siden dem ikke skjønner hva som har skjedd. 1 ting da, kunne i det minste ha sagt at beklager at vi har mista pakken din eller at det har oppstått forsinkelser.

Og du har vel angrefrist å, benytt deg av den, siden du har betalt og enda ikke fått noe.

Men bilradiospesialisten er jo et landsdekkende firma, og syns dem er seriøse. Men har bare handla ved avd. Trondheim, raskt og bra :clap:

Ordner seg nok for deg skal du se. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare gode erfaringer med bilradiospesialisten.. skjønt han jævla huleboern dem har til og reparere (har eget firma og er ikke i detta firmaet som er disk. her) han kan du få billig av meg.. jævla tosk som ruinerte en spl forsterker jeg hadde.. men men.. folka på bilradiospesialisten ordnet opp.. dette bare etter jeg tok dem på tlfn.. nå har jeg handlet alt anlegg oppe i trondheim.. :)

Men betaler ikke prisene som er på nettsidene.. :twisted:

Og ellers så kjøpte jeg en pioneer spiller med skjerm som sluttet og spytte cder.. men jeg møtte oppe på døra med spillern og fikk låne en menst min var på service.. :D

Skjønt.. når noen kommer og krenger et 17 meters lastebil sett inn i bakgården din i full fart og kommer lyn forbanna inn i butikken din så tør du vel neppe krangle med den sjåføren på 188 høyde og 95 kg? mohahaha

skjønt en liten trønder med capsn at frem er muli han kan oppleve en dårligere service.. :P dem får iallefall det hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var vel ikke du skaken som stod utenfor bilradiospes. i trondheim med en rød enorm trailer med litt gull-striper her og der?

Kom kjørende inn der og skulle ha meg et infinity frontsett, og syns den tassen var enorm, kom jo meg såvidt igjennom der ^^

Men trondheim er greie de. Fikk låne verktøy og slikt når jeg skulle montere frontsettet. Var greie folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig litt dårlige erfaringer med dem.... Bestilte en gang 3 stk pioneer 3000w men dem kom aldri.. dette var fra bergen... nesten et år etterpå bestilte jeg en alpine spiller som dem sa dem skulle sende dagen etterpå. den kom heller aldri...

Har også en kammerat som har dårlige erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk idag veldi dårlig erfaring med bilradiospesialisten i Sandnes.

Har handlet en del anlegg derfra på 20K, om ikke mere. Var innom idag for den ene forsterkeren slår seg av når jeg spiller høyt.

Jeg spurte om han ville være med ut å se om han kunne se om noe ikke var som det skulle, da fikk jeg følgende svar:

"Nei vi har ikke tid idag"

Nei vell tenkte jeg, gikk derfra å setter ikke mine bein der igjen, så nå er jeg i full gang med feilsøking selv til tross for min lille erfaring med anlegg:-(

Synd men sant, synes han kunne tatt seg 2minutt å komt ut å sett på anlegget mitt, det var tross alt ikke en eneste kunde inne

har opplevd noe av det samme her på sandnes jeg også. jeg kommer inn å spør om de kan være med ut å se på noe e.l men jeg får bare i svar at de ikkje har tid...helt tom butikk uten kunder...tro meg, de har mistet meg som kunde vertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Eg har bere gode erfaringa frå bilradiospesialisten i bergen. God service, og har alltid tatt seg tid til å kikka på problem når eg tilfeldig har droppa innom. Har bere kjøpt direkte frå butikk då, så eg har ikkje nåke erfaring verken med nettbutikk eller bestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...