ove-i Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Noen som kan si meg litt om de høyttalerne eg har i bilen. Stasjonsvogn touring med 4 høyttalere fremme (2 diskant) og to i taket bak. Lurer litt på hvilket merke de er og styrke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 5.25" nede ved beina og 1" diskant dashen. 5.25" i taket bak ikke diskant. Merke nokia. styrke? papp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove-i Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Takker Noen anbefalinger til nye høyttalere som passer sånn noenlunde inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Mer eller mindre alt som er av samme størrelse passer rett inn. Jeg anbefaler som vanlig Focal. Kjøp feks focal A1 det er ett sett som går greit å drive rett på spilleren. http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 9e8f6b0910 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove-i Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ingen hensikt å bytte de bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Høyttalerne til soundsystemet i E34 touring er av bedre kvalitet enn de tidligere papp høyttalerne fra Nokia. Skal være 3 veis komp sett foran,med diskant i dørstolpe,mellomtone oppe i dashbord og "bass" i sparkeplate. Bak sitter samme "bass" og en diskant. Koblet gjennom original forsterker som sitter bak i venstre rom i bagasjerom. Forsterker er typisk ikke noe monsterforsterker, men har funksjoner på tlfmute osv. Jeg valgte å oppgradere med nytt høyttalersett foran, nye ledninger og koblet gjennom en liten forsterker som akkurat passet på originalfestene i rommet bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg har en e34 93mod som ikke har 3veis forran. Der er det 2veis nokia papp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Med soundsystem den? Er Nokia papp i alle jeg har holdt på med, men de touringene med soundsystem har vært av bedre kvalitet. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20 Ser du hele oppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nope, netopp det jeg mener. Han skrev ikke at det var soundsystem i sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Ser det nå,leste at det var 4 bak. Beklager det, Nautiluz. Originale Nokia "20wattere" er ikke brukende til noen ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå