Gå til innhold

skilt plata


Anbefalte innlegg

hey...jeg har et lite problem, etter at jeg presterte å dytte en 2x12" kicker kasse bak i min lille e36 compac fant jeg fort ut at det skrangla litt vel mye i bilen når jeg skrudde opp bassen. så at hele bak luka skrangler har jeg prøvd å fikse men den kampen tapte jeg;) ...men den største syndern er skilt plata.

sikkert mange andre som har hatt samme problem, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre: ta vekk hele skilt plata å skru skiltet rett på med noen gummi foringer i mellom? eller rett og slett lage en ny skilt plate?

takker for alle svar på forhånd=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de satt fast hvertfall =) har tatt av hele skiltet før og da ble ristingen redusert betraktelig, det skrangler litt inne i selve bagasje lokket men jeg har prøvd å fylle den opp me støy dempings matter men er ikke så lett å få ting inn der siden låse mekanismen er i veien....så får nok bare leve med det, men skiltet skal jeg ordne opp i =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok av skiltplata på min bil også, å la et godt lag med gummi og noe annet mykt noe bak skiltet mitt. Man ser det ikke, og det hjelper som bare det mot den ristinga :P Men bagasjeluke mi var også en tapt kamp, dette fordi bmw'ene har "karosseri" mellom baksete ryggen og bagasjerommet som gjør at mye av lyden bare blir blåst rundt i bagasjerommet mens den prøver å stikke av med bagasjeluka ;) Jeg borret da hull ned fra hattehylla og puttet to av de lufterøra man som oftest ser i en basskasse og dette hjalp på lyden inne i bilen, men ikke så mye som ønsket på bagasjeluka. Ser du har compact, men trur du burde prøve det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet skiltholderen, la på 8mm tykk vindus list med klister bak på skiltet og så skrudde jeg skiltet rett på bilen igjen..

Skiltholderen må bort uansett.. og det hjelper ikke hva enn amn gjør for å stive opp skiltet, det MÅ noe mykt imellom uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min.. Jeg tok av trekket i lokket, og la silikon mellom platen i alle de "åpne" hullene der.. Pluss litt dempematter der det var plass til det! La også svamp mellom skiltet og plata og mellom plata og lokket. Dette var som natt og dag, lokket ble helt stille:) Skiltet rister litt enda men..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit med det samme, bretta bare noe tynn takpapp fra garasjebygginga å stappa det mellom skiltet og plastikkramma med et skrujern.

Det var der vibrasjonene kom fra viste det seg.

Så nå får ikke skiltet levd inni ramma :)

Hørte at enkelte klemmer en 8" sub i bagasjen og skrur løst skiltet litt slik at det skal skrangle... For å vise at her er er det sub som flytter luft...hørtes helt søkt ut. De fleste vil vel ha bort ulyder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...