feedon Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 er det noen her som veit hva forskjellen på ix motoren og vanlig 2,5 liters motor? er det bare bunnpanna eller er det noe mer? samme topp??
zephyr23 Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 tror toppen er den samme, men det er anna bunnpanne, og annen blokk. noe mer enn det vet jeg ikke
javewl Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Er det for å plass til drivakslingen fremme det da eller...?
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Hei. lik motor bortsett fra drivaksler igjennom bunnpanna... Ellers er motoren lik... Hva tenkte du på?
feedon Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 okey. noen som veit noe mer om dette for og være helt sikker?? har kjøpt meg en ix som jeg syntes er litt dau. tenkte jeg skulle smekke på en turbo og lade 0,4 - 0,5 bar. men har ikke lyst til og gjøre dette uten at jeg veit at jeg har en ekstra motor den dagen det ryker. vil også tru det er lettere og få tak i en motor ifra en vanlig 325i enn ifra en ix
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Toppen er i alle fall grarantert lik. Ganske sikker på at motorene er like bortsett fra drivaksler.
feedon Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 hmm kanskje prøve og ringe bmw og høre.. se om de er like lite hjelpsomme som vanlig.
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 ok, du får gjøre det, se om de har noe mer peil enn oss:)
zephyr23 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 toppen er helt lik mener jeg, men som sagt så har jeg hørt at blokka er anderledes,, dvs at det kan være anderledes motorfester. skal ikke si det ang blokka helt sikkert men husker å ha lest ett sted at ix blokka oprinelig stammer fra en z1. og seff bunnpanna da. men tror de på BMW skulle ha mer peiling nn oss
Quattrokiller Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Gikk på real-oem. Er faktisk forskjellig delenummer på blokka på vanlig 325 og ix.
Bøen Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Mener og huske at ix motoren har en annen kam og littegran mindre komp. Hjernen til insprøytninga tror jeg heller ikke var lik. Jeg hadde turbo på min den gang, 0,4 i ladetrykk. Ganske greit det, og positivt at den hadde litt mindre komp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå