Gå til innhold

Folk som stopper og noterer skiltnr...

Share

Anbefalte innlegg

Opplevde at en E39 la seg bak meg og fulgte meg til bensinstasjonen tidligere i uken.

Han stoppet midt på hovedveien :shock: og så ut til å være opptatt med å notere noe (skiltnr mitt?)

Og da begynner jeg å lure, han hadde en fin mørkblå E39, med bare hjulkapsler, og jeg har blanke Rondell 18"...

Tror ikke jeg er paranoid, men han stoppet på en så ugunstig plass som mulig, og var bare opptatt av å observere i min retning.

Jeg ble så paff at jeg rakk ikke å notere nr hans, men har fått tak i største hornet til alarmen,stilt følsomhet på max, og forøvrig låst felgene.

Er det noen som driver og følger med andre BMWer og finner ut hvor de står parkert tro?

noen som vet hva dette kan dreie seg om?

Kan nevne at dette skjedde ved YX på Risvollan i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en mann som skrev ned skilt nummeret mitt i Konsmo for de som er lokal kjent! men tror ikke han skulle stjele noen felger eller bil kom nesten i bokseren sinna som faen for spinning på bensinstasjonen HØHø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører rimelig pent så det var neppe derfor.

Mannen så forresten ikke videre innfødt ut.

Men må si jeg lurer på hva som skjer når de gjør sånn, hadde han vært smart hadde han kjørt inn på parkeringsplassen på andre siden, i stedet for å stille seg midt i krysset i flere minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mer eller mindre skeptisk til at en person skriver ned skiltnr mitt. Pr. dags dato er det nesten for lett for en enkeltperson å finne ut fullt navn og bosted ved hjelp av skiltnr.

Hadde personen tydelig stått og skrevet ned skiltnr mitt hadde jeg gått bort å spurt hva han drev med.

Er jo ikke sikkert det er en kriminell tanke bak det hele, men jeg hadde passet litt ekstra på fremover.

Må jo være en grunn til at han skriver slikt ned, og tviler på at det er fordi han samler på skiltnr. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en mann som skrev ned skilt nummeret mitt i Konsmo for de som er lokal kjent! men tror ikke han skulle stjele noen felger eller bil kom nesten i bokseren sinna som faen for spinning på bensinstasjonen HØHø :P

Litt OT: Har du forresten kjennskap til en oransje E30 M3 med M5 motor som skal være derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan spinne med touringen om jeg vil en gang 8)

Haha :D

Men hadde nok vært litt på utkikk etter suspekte folk en stund fremover.. Med tanke på at du har fine felger. Kan ikke stole på noen lenger omtrent...

Og en bil jeg har investert 100 laken ++ i, full av bilstereo, carputer osv....

Men har rimelig avansert alarm og monterer det nye hornet i morgen.

Men lurer jo på hvilken oppførsel det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får starte neighborhood watch program, og ligge i bakhold i buskene.

Utilgivelig at vi må være så redde for sånt i ett så lite land i vest-europa. slikt hører hjemme i Harlem og Krakow.

En ide hadde vært å isolere hjula fra bilen med gummipakkninger og satt spenning på den ene felgen, perfekt om du har TN tafo i området og huset ditt ligger nermest trafoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er neppe verdt så mye for andre.

Men har den parkert helt inntil soveromsvinduet hjemme, og med nye hornet burde det støkke de som prøver å røre ved den.

Kan nok sove trygt jeg, men igjen lurer jeg på hvilken oppførsel det var.

Den dagen jeg får bygget den E34 jeg drømmer om ringer jeg så du får hjelpe til å koble på noe spenning ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasje er en fin ting.

Orker ikke å messe om hva jeg synes om diverse mennesker og deres handlinger, men har selv ikke mer og tape enn at pumpe hagla er lett tilgjenglig med 5 i magasinet og en klikk i kammeret.

Make my day loosers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Har du forresten kjennskap til en oransje E30 M3 med M5 motor som skal være derfra?

Stemmer det ser den titt og stadig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...