Michael Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 318is coupe 93m. -M-frontfanger -Orginale 17" hjul fra M3 GT -Bilstein Sprint og H&R (60/35) -Nye M-lister -Nylakkert -In-Pro angeleyes -FK klarglass tåkelys -Sonar? blinklys foran -Orginale hvite blinklys på sidene og bak -Sportsstoler i stoff og skinnratt -Simmons eksos Olje og filter byttet på hver 5000km (kun Castrol) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 km.stand er 140 000 Bud over 70k blir vurdert, dette er en strøken bil. Stereo kommer i tilleg, men kan godt sette tilbake til omtrent orginalt viss det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 EU-godkjent nå uten noen som helst mangler. Senkesettet er godkjent i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 er den mørk bergunder? el sort? står bilen i son. når passer det ta en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Har du link til en salgsannonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 er skaden som var på den tidligere skikkelig utbedret`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Riktig at det var en skade på den ja, det ble byttet kanal og skjerm på venstre side før bilen ble hellakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Ett godt tips er å legge ut flere, og bedre bilder fra forskjellige vinkler! Bilder selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 er den mørk bergunder? el sort? står bilen i son. når passer det ta en titt? Hei du Var egentlig litt dumt av meg å legge ut annonsen så tidlig, en del av intereøret er ikke i bilen p.g.a stereobygging. Alt av stereo kan følge med men det er det høy prisklasse på så jeg ser vel for meg at de fleste vil ha den uten... For de som vet hva det der så er stereon følgene: Alpine 9855 spiller Morel Elate 6-3 frontsett Zapco DC 200.2 forsterker til front Rainbow KW bassforsterker Rainbow Hammer 12" Bass. Dette er et anlegg som er bygget for å gjengi musik, ikke spille høyest i gata. Kan komme med et lite hint i denne salgstråden når bilen er klar. Er foresten burgunder ja, meget sprek farge, spesielt i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei! Hvilken skade har bilen hatt? og hvor har dette blitt fikset? Hvor lenger er det til du eventuelt skal selge bilen? Og hvor mye mer skal du ha for bilen med annlegg? Send meg flere bilder (jeg bryr meg ikke om det mangler interiør eller at bilen er skitten på bildene) på oeaarseth@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nå er denne til salgs igjen. Bytte med billiger bil + penger er meget interesant, helst e34. Prisen er ikke helt gjeldene lenger da det er en gammel annonse, og den har nå gått 152 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Flere bilder? Er bilen forsatt strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Er fortsatt i god stand, men mangler litt på å være 110 % strøken. Skal prøve å fange no mere bilder... Kan godt legge meg til på msn hvis noen lurer på noe michael_vik(a)hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 nylig byttet olje/filter, pollenfilter, slavesylinder til clutch, viftereim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg