_irene Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 http://cgi.ebay.com/LEATHER-SPORT-SEAT- ... dZViewItem Noen som har troen på dette? Ser ut som setetrekkene sitter som et skudd, og gode tilbakemeldinger har selgeren også. Kan ikke noen her med mye penger prøve det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Det så ikke værst ut det nei! men nå har jeg sportstoler i skin så jeg gidder ikke være prøvekaninen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hmmm, hadde vært fett sden jeg trenger ett nytt sete trekk. Men litt skeptisk og sort skinn blir så jævli varmt om sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Trenger nytt trekk til førersetet, men blir litt overkill å kjøpe til hele bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 jeg trenger også trekk men er jo så dyrt...må vel kjøpe på bmw eller koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Kunne vært artig å fått sydd til E28'n. Mye billigere en lokale skredderen vil jeg tro . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 har vurdert dette før, men er skeptisk til monteringen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå