The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Når jeg skal låse bilen, så låser den seg opp ett sekund etter at jeg har låst den Men når jeg låser den enda en gang, så blir den låst! wtf? Kjent problem?
-Martin- Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Jeg har AKKURAT det samme problemet, men har heller ikke funnet noe ut av det.
kabeldeigen Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Jeg mener at problemet med at den låser seg opp igjen etter du låser bilen, er at sentralås systemet ikke får tilbake melding at en eller flere låser er gått i lås...
The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Hvordan kan man fikse problemet?
kabeldeigen Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Hvordan kan man fikse problemet? Ja si det, er jo mange låser med mikrobrytere. Så gå over alle å se kan jo ta sin tid.... Men man kan jo se på selve låse kassen om det har vært fuktig eller ikke, og hvis det tyter ut grønn gugge. Så kan problemet ligge der.
Champ Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 jeg fikk problemer med at min ikke ville gå i lår i det hele tatt , bytta den bryteren som sitter i "dørkarmen" var hos huggern å fent en slik, kosta 20 kroner , døra ble for det første mye lettere å lukke , og låsen har funke helt fint siden da.
-Sammy Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Hei jeg hadde samme problemet, men har fått fikset nå. Les gjennom den her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48129 Kort versjon: I ditt problem skal det holde å skifte "låseringen", altså det døren hengsler seg og låser seg på. Hele denne, ikke bare brytern som er markert. Det er slitt mikrobryter (markert) som gjør at bilen ikke tror døren er låst.
The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Da får jeg bytte denne da Takker for svar!
-Sammy Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Da får jeg bytte denne da Takker for svar! Du kan skifte alle, men først kan du se om du finner den som er slitt og se om det hjelper å skifte kun den. Skru på cupelyset på midtstillet (der du har lys ved åpen dør), sett deg inn i bilen og vent til lyset har sloknet. Så trykker du en og en dør utover og ser om lyset kommer på. Hvis det gjør det så har du en slitt mikrobryter til den døren.
Champ Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 det var akkurat den saken jeg nevnte i min post at jeg skifta, fungerte fint etterpå. er vel normalt den på førersiden som blir slitt først tenker jeg.
The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Ja det er helt sikkert den. Skal nedpå den lokale huggern å se om di har noe liggende etter jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå