nilsper Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Er det noen som vet om hogger eller butikk som selger BMW deler i nærheten av flensburg eller litt lenger inn i landet? Så hadde det vært topp og fått vite.Så ikke turen blir forjeves:)
Kjell Z3 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Mener du andre enn BMW forhandleren? BMW forhandleren i Flensburg er Albert Bauer.
nilsper Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Hvis han ikke selger billige deler, så mener jeg noen andre:)
Kjell Z3 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Hva er det du skal ha da, er det slitedeler eller styling-ting? De har jo ikke alt av deler der heller, har vel omtrent det som BMW har hjemme. Men når de bestiller noe kommer det raskt. Du vil ikke levere den inn og gjøre noe med den da? Er billig der.
nilsper Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Hadde tenkt og kanskje chippe diesel vogna, hvis det var en levlig pris. Også et senkesett, det er vel kanskje så billig der at det lønner seg og la de montere det? Eller hva er din erfaring? Og det viktigste skjønner de engelsk der:)
Kjell Z3 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Ja, de snakker engelsk. Jeg har selv hatt bilen inne der 2 ganger og skal tilbake 20 august for oljeskift og at høyre el.vindu går tregt. Men du må ringe dem og forhøre deg om hva du har tenkt å gjøre, og eventuelt bestille time. Jeg ringer alltid, jeg liker bedre det enn å sende mail. Jeg aner ikke hva de skaffer av senkesett hos en BMW forhandler , men ring og spør du.De er veldig hyggelige der. Nummeret til Albert Bauer er :0049 46 199900.
nilsper Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 takker, gjør det i morgen. Hvor mye pleier de og ta for en service?
Kjell Z3 Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Vet ikke timeprisen, men her ser du noe av det jeg fikk gjort og hva det kostet. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... 73ac0ba852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå