Hans Thomas Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Shit! Dritpen bil...skal ta den med i vurderingen av ny bil hvis jeg får solgt min innen du får salg på den Takker Dette er et pent eksemplar! Ikke herjet med og vasket hver uke! Bortsett fra om vinteren hvor den står til lagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Høres bra ut! Du er ikke intr i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Utrolig pen bil, ble sugen på å ta en nærmere titt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Høres bra ut! Du er ikke intr i bytte? Kan nok ikke det desverre må ha pure cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Utrolig pen bil, ble sugen på å ta en nærmere titt.. Bare å gjøre det vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Hvordan ser de originale felgene ut? Noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hvordan ser de originale felgene ut?Noe slikt? Stemmer det, men de er litt mørkere også er det 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Orginale 16" ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Ok La merke til at denne ikke hr sideblinkers, var det noen spesielle utgaver som ikke fikk dette påmontert eller er det ''moddet''? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 De kom ikke med sideblinklys, men siden det er påbudt i Norge, så er det blitt ettermontert når de har blitt importert hit. Min har selvsagt ikke blinklys på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Oki Er interessert i E30 M3 så må innskaffe litt informasjon Hvordan er det med utstyr, er standarden mye likt de andre modellene av E30 eller er det noe av ekstrautstyret som er standard på m-modellene (kjørecomputer etc) ? Noen som har nyttige E30 / M3 websider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Sjekk ut www.m3e30.se og www.s14.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ok La merke til at denne ikke hr sideblinkers, var det noen spesielle utgaver som ikke fikk dette påmontert eller er det ''moddet''? Nei den har ikke det Man kan jo ikke sette på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei har du noen mulighet for og legge ut bilder av interiøret og motor rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei har du noen mulighet for og legge ut bilder av interiøret og motor rommet Gi meg mail så sender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg