Gå til innhold

E30 M3 89 modell til salgs!

Hans Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han bor rett oppi gata for meg, Veldig fin bil!!! Kjenner dem veldig godt også... Var med han på bmw treff på rudskogen i fjor. Bilen er tight å fin og strøken.. Hadde jeg hatt 150k hadde det ikke vært tvil om den hadde stått her nede nå.!!

Han som eier den er ganske nøye med den så slå til.,!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor rett oppi gata for meg, Veldig fin bil!!! Kjenner dem veldig godt også... Var med han på bmw treff på rudskogen i fjor. Bilen er tight å fin og strøken.. Hadde jeg hatt 150k hadde det ikke vært tvil om den hadde stått her nede nå.!!

Han som eier den er ganske nøye med den så slå til.,!!

Takker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner han veldig godt jeg. Hadde heller solgt cabben..Er ikke like mye skjarm over den.. Blir stor båt det..¨så noen bilder av den i sommer...heftig egentlig..

Nei det er ikke det, helt klart. Men jeg syntes no heller ikke at M3'n skal brukes til daglig, den skal bare ut i helger og slikt ;) hehe.

Ja, det blir jo sweet med ny båt også! =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir bra det..har dere kjøpt den? så lenge han fikser på den sånn som han har gjort så er det vel ikke noe problem å bruke den til daglig..

Nei har ikke kjøpt den, venter på at han båtfyren skal komme hjem fra ferie. Men er rimelig sikkert det blir den ja ;) Alle er keen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...