Hans Thomas Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Må si bilen såg nydelig ut. Veit Øyvind (Bilbyggeriet) har gitt bud på denne (håper han ikke får tilslaget da blir jeg sjalu!! ) hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Solgt eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Eller hva er budet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Han bor rett oppi gata for meg, Veldig fin bil!!! Kjenner dem veldig godt også... Var med han på bmw treff på rudskogen i fjor. Bilen er tight å fin og strøken.. Hadde jeg hatt 150k hadde det ikke vært tvil om den hadde stått her nede nå.!! Han som eier den er ganske nøye med den så slå til.,!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Den er nå desverre solgt til en heldig kar i Mjøndalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Han bor rett oppi gata for meg, Veldig fin bil!!! Kjenner dem veldig godt også... Var med han på bmw treff på rudskogen i fjor. Bilen er tight å fin og strøken.. Hadde jeg hatt 150k hadde det ikke vært tvil om den hadde stått her nede nå.!!Han som eier den er ganske nøye med den så slå til.,!! Takker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 jaja, det var den bilen....hvor stor båt blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 jaja, det var den bilen....hvor stor båt blir det? hehe.. ja.. Pappa er i en sørgeperiode nå! "Hvorfor kunne vi ikke selge cab'n!?!?" Det blir mest sannsynlig en Beneteau 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hehe, skjønner han veldig godt jeg. Hadde heller solgt cabben..Er ikke like mye skjarm over den.. Blir stor båt det..¨så noen bilder av den i sommer...heftig egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 hehe, skjønner han veldig godt jeg. Hadde heller solgt cabben..Er ikke like mye skjarm over den.. Blir stor båt det..¨så noen bilder av den i sommer...heftig egentlig.. Nei det er ikke det, helt klart. Men jeg syntes no heller ikke at M3'n skal brukes til daglig, den skal bare ut i helger og slikt hehe. Ja, det blir jo sweet med ny båt også! =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hehe, blir bra det..har dere kjøpt den? så lenge han fikser på den sånn som han har gjort så er det vel ikke noe problem å bruke den til daglig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 hehe, blir bra det..har dere kjøpt den? så lenge han fikser på den sånn som han har gjort så er det vel ikke noe problem å bruke den til daglig.. Nei har ikke kjøpt den, venter på at han båtfyren skal komme hjem fra ferie. Men er rimelig sikkert det blir den ja Alle er keen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 det blir bra det, blir seiltur til sommeren da..har du noe bilde av båten som du kan legge ut? Moderatoredit: Jeg stenger tråden siden bilen er solgt, og mer aktuelle annonser blir "borte". Pratet kan dere ta over PM. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg