Kimmit Racing Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 ønsker og kjøpe pedalsett og det som må til for og bygge om fra automat til manuell.dette er en e36 noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 jeg er har en front skadet 320 coupe, har alt av deler du trenger der!! har aldri gjort det før selv, men er jo bare en rein skru jobb.. ut med kasse, bytte svinghjul osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 pris for bremsekrafsforsterker.pedalset(det som trengs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 jeg har det og taka 318is coupe uten motor og kasse! ta kontakt vis du er intr skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 kan dere gi meg ett tilbud på dette? tar det beste tilbudet. trenger alt som kreves for ombygging fra automat til manuel det må kunne sendes eller hentes innen oslo/akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 har alt utenom kassa regner jeg. gi meg et bud her eller på pm så blir vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 bare kom med bud du.. delene mine beffiner seg i Tønsberg. en times kjøring fra oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 tja.tilbyr 1500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 for gear kasse, bremsekraft forsterker pedalsett osv osv? da blir det stående.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 nei ikke gearkasse.bare pedalsett,bremsekrafts forsterker.clutchmaster++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 det jeg har er pedalsett bremsekraft forsterker. si hva annet du trenger skal jeg skjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 pedalsett komplett.bremsekrftsforsterker,clutchmaster trenger det som må til for og bygge om fra automat til manuell. har gearkassse/mellomaksing selv trenger dette til 2 stk E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 pedalsett komplett.bremsekrftsforsterker, kan du iallefall få kjøpt av meg! 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå