Fliid Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Får håpe kanalene ikke er tette Kan a få renset blokka om du vil osv. er bare tidsarbeid
RoaldJ Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 Dette er en advarsel til alle som har brukt pakningstoff på bunnpanna!! javel...du hadde sikkert kunne lagt det på bedre da....du som er så flink. DETTE FØRER TIL EKSTREMT DÅRLIG OLJETRYKK!! Dette er by the way på min M20B25 motor, som jeg kjøpte for 3 mnd siden kødde du... IKKE bruk pakningstoff.. spander heller på deg en orginal pakning! det er værdt det!! det trenger du ikke hvis du kan legge det på, på en rimlig måte, og en rimlig plass. ikke noe kjekkt og måtte bytte alle rådelagre pga dårlig oljetrykk nei :( Nei du får ha lykke til, ser ut som du har vært heldig med bilkjøpet. Gratulere. Dette var ikke ironi, eller hva det...neida det var ikke det Der var du igjen ja... med de useriøse innlegga! igjen, skjerp deg... Dette er ikke ironi! Om du leser nøye så skrev jeg at jeg kjøpte motoren slik! (har byttet motor)
oddis Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Hvor lenge siden var det du la på den pakningspastaen? Har kjørt med sånt i over 1 år nå jeg, ingen tegn til problemer. Men så finnes det en mellomting da man smører på.
RoaldJ Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 som sagt.... det er ikkje JEG som har gjort dette... jeg kjøpte motoren slik. Så jeg vet ikke.
Maxxsonics Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 er jo enkelte flytende pakninger som kun blir hard mellom metall flater! og det som kommer utenfor flatene holder seg flytende...! loctite har blant annet slik...
Bjørn 320 Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 er jo enkelte flytende pakninger som kun blir hard mellom metall flater! og det som kommer utenfor flatene holder seg flytende...! loctite har blant annet slik... Sikker på det ikkje er av typen som blir hard når all luft er vekk (trur det heiter anaerobic)? Veit i allfall loctite har slike...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå