Oslo-power Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Noen som har E30 styling til 1988 modell til salgs.. Send meg en pm med bilde og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 en liten peke pin på hvordan styling du vil ha er jo greit. er liksom ganske stor forskjeld på m-tech 2 og riger gts osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Vet ikke helt hva jeg vil ha.. Derfor jeg gjerne vil ha bilder av styling til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batteri Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 har et helt nytt styling kit som jeg skal selge for 7000 det er et rieger e-46 m3 look , fullt kit ferdig tilpasset kun hatt på bil ikke kjørt med , m5 grøft lys er med ferdig tilpasset sammens med all nettinga det eneste er at det er lakkert rødt orginal bmw farge zinnoberrot -RØD så alt du treng å gjør e å skru det fast med 4 skrua så ahr du det .... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå