m-alpin Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 ganske så tydelig bmw`en min ble da..hehe http://nettv-tvs.aftenposten.no/player/?id=2934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 hehe, men du var ikke med på det? en hvite bmwen din? fin foresten:D Skifte bakdekk kanskje, politiet vært og besøkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 hehe tullinger men har de egentlig noen bevis hvis de ikke har sett bilene i aksjon? alle skjønner jo kem som har gjort det etter å se på filmen, men det KUNNE jo ha vært noen andre? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 min det ja,hentet den i bergen for noen måneder siden. ble ikke tatt jeg,var bare sjåfør for gatebil fotografen så hadde alibi!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Så jævlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 vel, du var sjåfør for gatebil fotografen? hvor var han da? så du spant ikke rundt.. du bare så på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 har jo en is så den diskusjonen trengs vel ikke en gang til her inne om den kan spinne eller ikke!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Var det jeg lurte på og.. om man virkelig klarte og spinne med is:D hadde vært gøy med et bevis på nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 skal jeg glede deg så er is oppskrytt!!hehe men det går med straffing,men sånt gjør jeg ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Vet du hva slags straff de andre fikk? Bra ikke du ble tatt! 1.8l hadde vært nok bevis i retten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 han i skylinen hadde mistet lappen fra før av så han slite vel litt i tillegg til at han må betale utrykningen til brannfolka. ikke billig for de brukte 3 timer for å få ut all røyken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 fjøsnisser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Ha ha ha, helt ærlig Alle veit jo at parkeringshuse og de fleste andre steder med stor offentlig traffik er kamera overvåket, kansje man burde tenke litt før man handler Men jeg syntes da at det var litt urovekkende at porten stenger ved brann. Skjønner at man kansje vil stoppe oxygen tilførelse så mye som muligt, men folk i panik (Hvis rigtig brann opstår) tenker ikke altid helt rasjonelt. Mange hadde sikkert løpt mot porten for å komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 "...og der stod politiet og ventet på dem." Ingen ble skadet, burningen skjedde på et relativt lukket område! hmm... ikke rart at politiet sliter med ressursmangel, når slikt blir prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Man kan vel fint burne med en is? Er jo bare å hive på noe Ling Long dekk eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå