Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 Hva er beste måten å få bort asfaltmatter på? Før har jeg meisla vekk, og brukt varmepistol der ting satt ekstra godt. Noe som er lettere?
336mik Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 Bløte det opp i diesel..Kan være litt vanskelig å bli kvitt lukta kanskje men.Alt går med avfettning.
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 Det virker bra altså? Lukta er ikke noe problem, den skal jeg greie å få bort. Bensin og diesel løser forsåvidt opp asfalt så. Du har prøvd dette selv eller?
GSS Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg har varmet godt med varmepistol, for så å bare dra bort hele plata. Jeg har ikke fått det til å ikke fungere.
336mik Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg brukte diesel på sprutekanne ja.Kommer litt ann på hvilken type(Kvalitet) asfaltmattene har,med tanke på hvor lang tid,men dette funka greit for meg ihvertfall.
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 Får prøve meg fram litt. Forbanna møkkajobb uten rette teknikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå