Bmwfanatic Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Noen som trenger noe deler? - Grått skinn, alle stoler elektriske (Forholdsvis pent, bortsett fra att dekslet bak ryggen på passasjerstolen mangler) - 4xel - kjørekomp - abs - air cond - el takluke - sperre og ellers er den vel fullpakket med utstyr, det jeg har nevnt er sikkert ikke så mye uvanlig på denne typen bil..
Bmwfanatic Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 jeg tviler igrunn, men jeg kan dobbeltsjekke.. er det vanlig?
caraen Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Har du karroserideler som panser/grill også? Hvilken farge er bilen?
Bmwfanatic Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 har panser og grill ja, er komplett bil.. den er delfingrå.. panseret er ganske bra, er bare en flekk på det foran.. som en 5 kroning kanskje.. grillen er bra
Bmwfanatic Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 ja ganske Var kun ett stempel på disse.. Sitter også 2 stk bbs skrudde 8x16 på den ET20 Fine felger om noen har de 2 andre
Eirik Viste Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 De første årene var det nesten bare vanlige bremser framme. 302 mm skiver. Du kunne bruke 15" felger. Tror det er først 92-94 mod som har de store bremsene. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå