Skimmy Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1572095 Selger min 325i pga nybil kjøp Bilen er krute god og går godt er montert i en M20B27 ETA motor, og en porta å plana 885 topp, som har kvassere kam, K&N luftfilter, Chip fram trimchip. Bilen går utrolig godt ny toppakning, innsugspakkning, eksospakning, ventiltettninge, strekkbolta, skiftet det i vinter. I vinter bytta jeg alle foringene i bakstillinga, Nye FK avkorta sportsdempera, og FK 60/40 Fjære. Er nye 195/60-15 dekk på, montert på den 17.07 15" alu om sommer, og 14" alu om vinter Inni bilen er det Beige M3 Skinn interiør, noe slitt sjåførstol, Det er også Mtec 1 ratt, og M girkule med lys i. Utvendig er bilen nokk så orginal, hvite blinklys på siden, Mtec1 spoiler, Veldig fin farge på bilen, den er blå med lilla skjær i når sola lyser mot den er noe rust på bilen, lite rust hul i eine framskjermen, litt rust i hjulbuene, og litt i bakkant av bilen, er ikke noe bærenes rust. Pris kan diskuteres. bare spørr om dere lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30Bull Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 selger du interiøret for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 selges kun hel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 sendte deg en melling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 prisleiet du hadde tenkt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 sikle sikle :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Har du noen psir og bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Har du noen psir og bilde? Se i linken fra autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Såg ikke de Sorry! .-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Litten samling av e30 du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 hehe, ja det står noen i innskjørsla, så noen må bort. skal ta noen nye bilder på mandag, da får jeg kamraet mitt til bake:) bud over 15k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 kan få 20, levert i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 nei d trur eg itje:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335i Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 har du nån bilda a rustfækkan da? motor gådd langt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 har ikke noen bilder, men kan ta noen på tirsdag da eg får kamra mitt tilbake. veit ikke hvor langt motoren er gått. den sto i når jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg