Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

går for 2000kr.

dette er ikke noe jeg akkurat kommer til å tjene på, jeg vil bare ikke reise helt til sverige igjen, blir rundt 90mil for meg å kjøre, så disse går billig.

kom med bud!

Skrevet

Åssen skal det gå for seg a? Skal jeg gå inn dit å late som jeg er deg og hente pakken? Det er ikke postoppkrav i tillegg? Hadde tenkt meg til kongsvinger i helgen så kunne vurdert det :)

Skrevet

Deet er vel kanskje et spørsmål om hvor lenge de blir liggende på poskontoret før de sender dem i retur til avsenderen? Her hjemme blir vel pakkene liggende i bare 2 uker

Skrevet

som sagt tidligere, det er ikke snakk om et vanlig postkontor, felgene ble sendt med Bussgods, og vil ankomme togterminalen i Charlottenberg.

At en annen enn meg henter felgene bør ikke være noe problem da jeg har sendingsnummer, og mulighet for å fakse kopi av min ID+underskrift til de som jobber der om nødvendig.

Felgene + frakten er forhåndsbetalt og alt.

Skrevet

Hadde Rondell 58 felger før og jeg digger de felgene. Dette er jo veldig billig, men er skeptisk til å betale deg 2000 på forhånd før jeg har varene.. men for deg som selger må du jo ha en viss sikkerthet også så dette ble jeg litt for skeptisk til.

Skrevet

felgene ligger nå i karlshamn, skal ringe til de å høre om de kan sende felgene til Charlottenberg igjen hvis du vil ha de, kan evt. få til at du henter felgene først, og betaler når du ser at det faktisk er 2 rondell felger i pakken :lol:

Tenker at du vil ikke gjøre deg til skurk over 2000kr :P

Skrevet

Det høres veldig greit ut! :D Viss du får de sent til Charlottenberg igjen så har vi en deal! :D

Du får du si fra om du får ordnet det. Så kan du sende meg kontonummeret ditt og det jeg måtte trenge av info på en sms..

Mobil nummeret mitt er 92213689. :)

Å nei jeg gjør meg ikke til en skurk for 2000 kroner nei :P

Skrevet

Litt OT, men gadd du virkelig å kjøre helt fra Stavanger til Sverige for å hente to Rondell-felger som koster 1800,-/stk helt nye i Norge? Du brukte jo mer enn prisforskjellen bare i bensin...

Skrevet

skulle uansett til sverige eller danmark på biltur uansett, så da ble det Sverige^^

Kjørte ikke BMW'en til Sverige, fikk låne en Pajero av far så det ble ikke så mye bensin/diesel penger.

Skrevet

ringte til bussgods i dag, grunnen til at pakken ikke er registrert som at den ligger i Charlottenberg enda, er pga. at de har klart å miste den ene felgen....

så den ene felgen ligger i charlottenberg, og den andre skulle de prøve å spore opp.

Hvis de finner den så skriver jeg her når den har ankommet charlottenberg, hvis de ikke finner den så får jeg erstatning fra bussgods.

håpløse svensker :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...