morrist Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Har montert avtagbar krok på kjerra nå, og har fått den kjekke avtagbare luka bak på fangeren.. Skal til å lakkere den nå, men var under panseret og lette etter lakk koden.. fant den ikke noe sted! noen som har tips til hvor den er plassert?
Bjørn 320 Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 På min E36 er det i allfall på venstre støtdempartårn...
morrist Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 var nettopp det det gjorde på e34'en jeg hadde før også.. men da på et klister.. eneste jeg fannt nå var et langt nummer som var stemplet inn i godset, tror ikke det er lakk koden:)
zephyr23 Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 hei, den lange koden som er stempla inn er ikke lakk koden nei, lakkkoden pleier å stå på venstre dempertårn. hvis den ikke står der så kan den stå i service hefte. hvilket år er E34'n fra ? og hvilken farge er den ?
bmw pat Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 koden i e39 står enten på en klistrelapp på innsiden av panseret, eller en metall plate på en av innerskjermene i motorrommet. Er tre sifret kode, noe slikt 303 / 7.
Skogly Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Viss du ikkje finn det under panseret eller i serviceheftet, så er det berre å ringe ein BMW forhandlar og oppgi skilt nummer eller dei sju siste tegna i chassisnummeret så får du vite det...
morrist Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 Takk for mange gode tips! fant den hos forhandler til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå