xcuze Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 selger det meste av deler til e36 coupe... har utstyr som el vindu, el tak luke, ikke klima/kjørekomputer. bilen har stoor front skade, og litt side, venstre dør er bra. (diamantsvart met) litt rusten i falsen invendig. ikke noe vanskelig og fikse. bak luke, rusten innvendig, kan fikses før salg.. alt av plast deksler,brytere osv innvendig. bagasje romstrekk . m50 b20 selges i deler.. har tatt dynamo, termostat hus, løpehjul og stramme hjul til vifte reim. har alt av uderstells deler. bortsett fra høyre fjærbein/bærearm noen som trenger noen deler? må kvitte meg med alt, så det går billig...
weronica Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 det er vel kansje tvilsomt at grøft lysa dine er heile???
elmirh Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 hei er intressert i el vindu og sol tak bryterene dine.. hvis du har de og de funker og det er lys i de så får du gi meg en lyd på 48125713...
xcuze Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 holder til i Tønsberg.. har ikke noe pris på bakstilling.. får komme med bud... har brytere, hvertfal til el vindu.. trur de skal virke. mine er svarte under, hvem farve er dine? forskjellige typer ute og går!!!
Azeton Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 jepp, mye hadde du tenkt deg forbryterene? mine er også svarte under..Har du takluke bryter?
xcuze Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 nei, taklukebryteren solgte jeg.. trur jeg hvertfal.. husker ikke helt, sjekker etterpå tja, noen få hundre lapper er de vel verdt vel?
lloydsb Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 du har ikke deksel rundt dørhåndtaket innvendig, sort til e36 ? samt det dekslet som er på toppen av der setebeltet er boltet til karrosseriet. er får å skjule bolten som holder belte.. hvis ikke du skjønner så fikser jeg bilde Begge dekslene jeg trenger er HØYRE side. sett bakfra og framover på bilen seff. det er snakk om coupe, men passer vel overens. Jeg trenger også gummi slangen fra luftfilter boksen til innsuget(spjelet) gjelder en 320iM52
Gartner ED Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Skulle ha hadd det staget som vindusvisker motoren sitter fast i, og som går ut til visker armene?? pris??
Jesse Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 hvor mye skal du ha for kretskortet på vindusheisene? comfort relè hele dele motoren`? eventuelt midtarmlene og girkule?
pez Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 trenger midtkonsoll(deksel) som er rundt girkulen å går opp til varmeapparatet eller noe. har du det ? pris?original ikke i carbon som bioldet viser på linken http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /32882.jpg
RobertN Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Hm trenger bärearm HB til e-36 sedan kansje den til coupe passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå