Jesse Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Bmwen min stoppet på vei til jobb imorges, den stoppet som om den var tom for bensin, men tanken er halvfull.... bilen starter med startgass, så tror bensin pumpen har røket, men noen innspill? så foresten at en sikring hadde røket nr 33 i rekken på 10A bilen er en e36 320i coupetakker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Skjekk hva 33 er i instruksjonsboka. Jeg har ikke snøring på hva den tilhører. Høres ut som om du kan ha fått feil på pumpa hvis sikringa tilhører bensinpumpa. Hvis ikke så kan du lett teste bensinpumpa, kobl av bensinslangen i motorrommet å skjekk om det er bensintrøkk ved kinning... MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 jepp =) skal ta av bensinslangen hvor skal jeg ta den av nøyaktig? andre tips? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Bensinpumpa de sitter vell i tanken, men er ikek denne som lager trykk. Er en bensin pumpe som lager trykket som ligger utenfor tanken. Om du har en medhjelper som legger seg bak bilen (under) å du vrir til hakk 1, så skal det høres en svak summing. om dette ikke høres så kan det være en mulighet og koble dra av bensintilførselen fra bensinbrua (sitter over dysene).. Nå er dette om E36 og jeg jobber selv daglig på E30. Så kan være mye som ikke stemmer. Men 3 serie begge 2 så ville ikke tro det er mye forskjell. Skjekket intruksboka om hva 33 er? Om du klarer å lokalisere bensinpumpen, så kan det og være en idè og koble fra slangen som går fram til motorrommet for så å vri tenninga ett hakk. Da skal det komme bensin ut av pumpen. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 åja =) vi hørte ikke summing, sjekket også det istad, skal få sjekket det opp imorgen =) bilen står på jobben sikringen sjekket jeg opp i dekselet i sikringsboksen, men jeg skjønnte ikke tysk så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Bensin pumpe er = Elektr. Kraftstoffpumpe, stod det ikke det så hører det ivartfall ikke til bensinpumpen vil jeg tro. Husker du ca. hva det stod? MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Etter hva jeg kan se fra Gsbildeler så har du kun bensinumpe som sitter i tanken. Kobl fra bensinslangen som kommer inn på bensinfilteret ditt å se om du får no bensin ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 om du googler free translate finner du ei side hvor du gratis kan oversette fra tysk til engelsk. (blant annet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 http://www.heinzelnisse.info/no/dict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 ja takk for svar alle sammen =) skal sjekke etterpå hva et sto og oversette =) hvor nøyaktig sitter bensin filteret? hehe takk igjen for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 På min E36 320 er i allfall nr. 33 til bl.a. kupelys og telefon, så eg tvilar på den har noko med bensinpumpa å gjere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 jepp, den hadde ikke noe med bensinpumpen og gjøre, men de 2-3 siste ukene har jeg slitet med at når jeg kald starter går ikke bilen på tomgang før den ble varm, kan dette ha noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 jeg fikk idag konstantert at bensin pumpen fungerer! hvilke andre feil kan det da være? jeg tok ut bensin pumpen og koblet direkte 12v på den.... hvor sitter relè som styret bensin pumpen`? noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 rele til bensin pumpen sitter på en av di tre releene så går utenom sikrinksboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 okei =) bilen startet istad, gikk normalt.. stoppet jeg den og når jeg skulle starte den igjen ville den ikke starte :/ så er ikke bensinpumpen for dne fungerer jo :S skjønner ingen ting jeg ass vil jo så gjerne kjøre får man kjøpt det bensinrelè på biltema? noen som vet, for da slipper jeg og vente på og bestille og sånt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå