Gå til innhold

Våkna til lukten av bensin!! E36 problem fixet, kostnad 0kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit noen vil ha alt stemplet BMW. (Hvorfor betale frakt for en bensinslange? Er for dumt.) Men som sagt, Biltema har dette. Om du ikke stoler på å sette på de så får du bensinslanger kasta etter deg fra ett verksted. Du trenger ikke lange stumpen. Mål opp å kjøp.

MVH

fliid

Skrevet

Bare finn ut dim. på slangen, så stikker du til snart hvilke som helst slags forhandler for f***... Byggern, Mekk, Mekonomen, Bil X-tra, Tess etc...

Ikke gjør et så bittelite "problem" så stort da mann..

Skrevet

mens du først er i gang med å bytte slanger kan du likegodt ta de som går inn til dysene også. de er sannsynligvis like morkne, og vil begynne å lekke om en kort stund. her må riktignok innsuget av, men du som er slik en stormekaniker (som flere av oss andre) fikser den biffen lett. jobben tok meg faktisk ikke lenger enn ca 18 timer, men da skal det sies at det er inkludert ikke bare 1, men 2 middager og en tur til bestemor for kaffe og boller.

slangeklemmer og slanger kjøper du hvor du vil, bensinstasjon, verksted el. (slangeklemmene på bilde kan ikke byttes i noe serlig større da du sliter med å få plass.)

Skrevet

jepp hehe stormekanikken lenge leve. jaja noen kan ditt og noen kan datt. jeg syns i hvertfall det er meget lett og fikse dette her men for andre som sikkert er tusen millioner flinkere enn meg på helt andre områder må levere bilen inn til teknologiskt institutt. hehe litt ot men men. viss du vil kan jeg hjelpe deg og bytte slangen bor i bergen så.

Skrevet

Her var det mye kritikk å få. Ville bare høre hva den beste løsningen var, og har bare strammet disse slangklemmene nu, så problemet er fixet, kosta meg 0.-kr. (Stormekaniker"n i meg kom fra, :lol: )

Ingen av slangeklemmene var gått i to, fikk da kjørt bilen på bukk, så saken er biff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...