R Andersen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 De har nok på lager! Jeg tar gjerne en hvit en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 jaa.. Men skulle vært en der med svarte felger og resten hvit! hadde jeg kjørt ned ditt med henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Synes det var rart at de står utendørs og "ruster" uten noen form for beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 jeg vil og ha en hvit en! :D carbon tak, mørke felger og mørke vinduer!! GIMMI evt lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor skal de levere en sånn bil med så forbanna kjedelige felger?? Det er noe mer jeg ikke får helt til å stemme med den nye M3 også, men hey, om noen vil gi meg en så tar jeg gjerne imot. Vi skulle nok hatt det morro sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Kunne klart en slik en i hvit, med 20 eller 21" felger . Men egentlig vil jeg ha E61 M5 jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 er nok ikke noe sjanse for att de helt nye bilene ruster står nok ikke der så lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jepp, en stykk hvit til meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Tror jeg tar en med fargen Sparkling Graphite og shadow line lister. Og noen heftige lyse kantfleger i 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Var nok ikke alt på det øverste bildet som var M3. Ser det på speilene. (som jo er fæle!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Gi meg en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Står noen caber og vanlige Coupèer der og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Synes det var rart at de står utendørs og "ruster" uten noen form for beskyttelse. Som med cognac og vin, best når den er lagret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Synes det var rart at de står utendørs og "ruster" uten noen form for beskyttelse. Ta det me ro.....dem e kraftig innsprøyta i fett Jobba på bilpleie i 1 og et halvt år, å det fette e helt jævli å få av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Jammen daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå