Gå til innhold

E30 sugemotor


Bmweee
 Share

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt en 325i m-tech 86 mod e30, og tenkte å gi motoren litt ekstra trøkk nå til neste år, altså jobbe med det i løpet av vinteren,

Har da tenkt meg, grenrør, porta topp, kvass kam, filter, chip og eksos..MEN hvilke deler er bra nok og hvilke deler vil passe bra sammen til grei effektøkning på motoren?

Har også funnet ut at eg monterer filter i en sats under abs "plata" i bakkant av framlyktene på venstre side, for å få kald luft rett på filter, er dette dum plassering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg være negativ, men det første spørsmål jeg ville stilt meg selv: Er jeg villig til å spytte i minst 15 lapper i trimming av M20n?

Porting av topp, maskineringsarbeid, overhaling, pakninger, kam, vipper, nye slitedeler, grenrør, chip, kn filter etc så går tusenlappene FORT.

Det er ikke uten grunn at 80% av slike spørsmål her ender med anbefaling om S-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det er kjempetøft at flere vil bygge M20 sugemotor :)

Ring til Tore på Autotrim i Trondheim, og han vil helt sikkert forklare de ka du bør bruke og ka du bør gjør for å få et best muli oppsett :)

Autotrim: 73506506 (kan være litt vanskelig å få tak i, men ring tidli på mårra`n)

Visst ikkje, så e alltids S motor et godt alternativ :)

Uansett lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...