staxx Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak oljefilter adapter for å flytte olje filter på m20b25 ? er for trang mellom grenrør og blokka til at det er plass til oljefilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hva slags grenrør har du? Jeg har plass til oljefilter med mitt Sebring grenrør. Jeg må riktignok løsne oljefilter braketten når jeg skal skifte filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staxx Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 er det grenrøret de selger på kimmit, det er ikke snakk om å få plass til no filter der. der MÅ flyttes.i alle fall den veien jeg har satt det, med turbo flensen opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 http://protrim.no/produkter_kjoling_fil ... ting.shtml MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Kan dobbelt sett av oljefilter gi lavere oljetemperatur? Eller er dette bare oppspinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Vil nå ikke tro dette er bare oppspinn da dette er en seriøs "butikk". Blir jo større mengde Olje utenfor blokka som blir kjølt av. så kan a tru på det. Men skal ikke si dette for sikert.. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå