rel0ad Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Har problemer med varmen etter bytte av varmeregister. - Bilen blir varmere en den har blitt før. - Varm luft fra varmeapperatet kommer kun når jeg står i ro, kjører jeg så kommer kun kaldluft. har noen tips til hva som er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Luft i systemet? prøvd å lufte? Uten å tenke på at du har nettop bytett regiser så høres dette ut som tidlig stadiet av toppakningshavari.. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 du tenker på den lufte nippelen? åpner jeg den, og kjører på turtall, noen som har info om riktig framgangsmåte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Gi gass, skru opp skruen, skru igjen skruen når det kun kommer vann. slipp gass. Gjør dette gjentatte ganger. Fremgangsmetoden fungerte godt for meg. Om det er "korrekt" vet jeg ikke.. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 tx:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå