domino85 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei! Vurderer og kjøpe en 316 og bygge om til 330. (E46) lurer da på hvordan det ligger an i forhold til girkasse og drivverk forøvrig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domino85 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Skal du ha bilen godkjent må du skifte motor, girkasse, drivverk, bremser & stag. Vil anbefale deg å kjøpe en komplett pakke med motor, girkasse, drivverk++ Du må passe på at råkarosseriet er det samme på 316 som på 330. Jeg holder på med min 318, den har jeg kjøpt komplett pakke med motor, girkasse, mellomaksling, diff, drivakslinger, bremser, ledningsnett, instrumenthus+++ Jeg har fått papirer fra Bmw på at det er samme råkarosseri som 328. Disse trenger du når du skal godkjenne bilen. Håper dette var til litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domino85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 jepp! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå