Julianv Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Det med at vindusheisene bare virker med døren åpen kan jo fikses lett? Bare å rive ut stikket til dørbryteren det hehe. Litt jalla løsning men virker nå Og muztang mener det er motstanden som er gåen på din. Typsik problem på bmw. Først virker den bare på 4 og så til slutt dør den helt. sjekk gjør det selv linken på venste side på forumet mener det står noe der
BmwE30cab Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Jeg har fortsatt denne feilen på min E30 Cab. Tror det kom etter motorbyttet, men er usikkert. har kun rørt motornettet. Har prøvd å koble fra motorstikk, men har fortsatt samme feil. Vinduer går KUN når sjåførdør er oppe, og varmeappvifta virker IKKE. Av å til når jeg starter den hender det at vifta kan gå i 0.5 sekunder på tenning.. Den går heller ikke på trinn 4, så formotstanden er det ikke. HASTER NÅ ! høsten og duggen har kommet ! Alle tips mottas med takk!
BmwE30cab Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Da har jeg funnet "feilen". Måtte jorde PIN 15 på motornettet (sort/grønn). Nå Er vinduer og vifte iorden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå