martsimo Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Da var 325 caben solgt, litt trist men.. Har nå skaffet meg en E38 730ia V8. Bilen var helt original da jeg fikk den og det var litt småplukk som måtte gjøres med den. Men i det store og hele en veldig grei bil. Den har 19" felger med 285\35\19 bak og 255\40\19 fremme. Har kjøpt inn bakrutesenker og bestilt nye angel eyes lykter. Bak er det allerede skiftet lykter. Ellers så er det ikke så veldig mye som skal gjøres med den, men litt blir det nok. Blant annet proff soting av alle ruter, anleggsbygging Alpina front leppe og sideskjørt og det skal monteres chip. Har skiftet eksosanlegg på den og montert sportluftfilter. Ellers så er det blitt byttet en del foringer og tatt oljeskift på den. Bilde da jeg fikk den: Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-24 Etter montering av det nye eksosanlegget: Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-24 Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-24 Forfra... Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-24 maskin Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Gratulere med fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 takk for det.. Er svært fornøyd til nå hvertfall.. Såg veldig fin ut den din.. har du en link til bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Ser ut som en fin bil Skikkelig kjøremaskin. Hva slags årsmodell er det der? Ser ganske moderne ut bak egentlig, men litt eldre ut foran. Det nye eksosanlegget gjorde mye med utseendet! Ser skikkelig hissig ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Nye lykter og blinklys kom i posten i dag.. Kom seg betraktelig synest jeg hvertfall.. Nå mangler det proff soting og bakrute senker.. Eventuelt en alpina leppe.. Shot with K810i at 2007-07-31 Shot with K810i at 2007-07-31 ahh.. nyvasket bil er alltid kjekt.. Shot with K810i at 2007-07-31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 tror det gjør seg med leppe! kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hvem byttet eksosanlegg å hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Fikk høre du hadde fått deg automat tralle Hvor lenge har du tenkt å beholde den her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 tror det gjør seg med leppe! kjempefin bil! Ja, leppe gjør seg på desse bilene, dem er så høye fremme når du ser dem fra siden i forhold til kanalene på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Hvem byttet eksosanlegg å hvilket merke er det? Det har jeg byttet selv... Med god hjelp fra en kamerat med bukk.. Tungt og fælt det anlegget:) Og ingen skjøter utenom helt fremme, så er ikke så godt å drive med alene.. Det er original anlegg som er satt på den igjen også, utenom bakpottene som er supersprint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Fikk høre du hadde fått deg automat tralle Hvor lenge har du tenkt å beholde den her da? hehe, ja det ble nok automat tralle.. Kommer nok til å ha denne en stund:) Lengre en caben hvertfall.. E38 har alltid vært en av favorittene, så er svært fornøyd med å endelig ha fått meg en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har lurt på e38 enstund jeg også, men har aldri testa. Regn med at jeg kommer bort å vil sitte på en tur engang for å kjenne =) Hva drikker den på mila på bømloveiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Har lurt på e38 enstund jeg også, men har aldri testa. Regn med at jeg kommer bort å vil sitte på en tur engang for å kjenne =)Hva drikker den på mila på bømloveiene? E38 kan anbefales.. Nå skal det sies at min er en 94 mod som ikke er så alt for godt tatt vare på av tidligere eier, så den mangler litt av kjøreegenskapene til en strøken på grunn av mye slitt foringer og div, men dette er selvsagt under utbedring, skal prøve å få den så strøken som mulig uten å måtte selge skjorta.. På Bømlo veier drikker den rundt 1,4.. Så litt renner det jo gjenom den:) Bare til å ta turen å prøve.. Flytter til Haugesund neste helg faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå