Gå til innhold

Mitt student prosjekt. E36 316I-318is. *skrota*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel lage en tråd om den andre E36'n min som jeg skal ha nå mens jeg studerer i Oslo :)

Det er en 92 E36 316I Som har rullet 198 000km. Jeg fikk kjøpe den billig av svigers og var på Bømlo og hentet den i Slutten av Juni. Av utstyr har den Elektriske vinduer foran, m-tech 2 ratt, org rullegardin i bakrute, armlene, sentrallås, manuelt soltak, mekaniske nakkestøtter i baksetet (hva er spesielt med det?) Turteller (Ekstrautstyr på 316 det :lol:) Antenne i bakruta og utvidet ledningsnett. Det siste må jo bety at det sikkert går an å ettermontere litt utstyr?