carlhaakon Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Triste bilder gitt. interiøret ditt lever vertfall videre i 325 jeg hadde
Bmw27 Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Liker bmw`n Fin farge detta... ikke alle som har den...
håkon_w Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Da er bilen muligens kondemnert. Den er ihvertfall påkjørt og skada. Ikke min feil, men ser for meg at den er såpass skadet at den blir kondemnert. Spent på hva det er mulig å få igjen for en slik bil. En idiot kjørte i mot enveiskjøringa og rett inn i meg. Etter det jeg kan se utav bilde, er det du som har brutt vikeplikten\ikke vært tilstrekkelig aktpågivende.
///Mysild Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 man har ikke vikeplikt når noen kommer kjørende opp en enveiskjørt gate... det skal IKKE komme noen bil derfra!
Mexos Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Etter det jeg kan se utav bilde, er det du som har brutt vikeplikten\ikke vært tilstrekkelig aktpågivende. Jeg vant denne forsikringssaken så du kan bare sette deg i gammelmerca di og ta deg en loff.
Tomsti Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 haff synd det skal gå sånn med en såpass pen bil! Er vel ikke så mange brokatrot sedaner lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå