Johnny Bravo Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Om noen er interresert i fire vindusheiser med dørtrekk og brytere/panel til 4-dørs e36 så kan jeg ta noen bilder... har hatt det liggendes en stund nå. Alle kontakter er med tror jeg, men resten av ledningsnettet er borte. Koblingsskjema er å oppdrive så om du gidder, så skal det være mulig å legge det opp selv..
Johnny Bravo Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 1000,- for hele hakka tenker jeg.. dørtrekkene er forøvrig svart og muligens litt mørk grå om jeg ikke husker feil. panelet med brytere rundt girstangen følger også med.
snurresprett Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 1000,- inkl frakt? virker alle heisene? har du du ledningsnettet som er i dørene bak? Fint om du kunne skjekke vilken brytere og kontakter som er med:)
Johnny Bravo Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Skal sjekke når jeg får mulighet.. vet ikke vilke ledninger som følger med før jeg får sjekket det. alle brytere skal være der iallefall. Alle heisene skal fungere ja.. 1000,- + frakt. vet ikke hva frakten vil komme på... Skal se på det, så skal jeg gi beskjed..
Johnny Bravo Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 De to bryterne i dørene bak er der, samt alle brytere m/panel rundt girstangen. Alle kontakter som går på vindusheisene er der og de to kontaktene som går på bryterne i bakdørene er der. men alle ledninger er klipt et godt stykke fra bryterne desverre. Men det er ingen problem å skøte disse. og alle har forskjellige farger så det er mulig å se hva som skal hvor.. Strøm og jord kommer inn på den første bryteren der.. Dørtrekkene er litt slitte, men ellers greie. Mangler en av de ringene som skal rundt dørhåndtaket.. Legger ved noen bilder, så kan du jo se selv..
Johnny Bravo Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Det vart noen dårlige bilder ser jeg, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå