Mikaelft Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Pris: 5499,- Rockford Fosgate T20001BD forsterker selges nå som jeg ikke har stereoanlegget lenger. Denne har nesten ikke blitt brukt og fremstår derfor som HELT NY! Jeg har brukt den til 2 stykk kraftige rockford fosgate 10" i 2ohm (1500W RMS) og den drev de helt ut!! Her snakker vi EKTE RMS watt fra Rockford Fosgate og ikke noe jallawatt kjøpt på netthandelen for 300,- Nypris på denne er over 10.000,- Effekt RMS 4 Ohm 1 x 750 Watt Effekt RMS 2 Ohm 1 x 1500 Watt Effekt RMS 1 Ohm 1 x 2000 Watt Bassboost 0 - 18 dB @ 35 - 70 Hz Dimensjoner D x H x B 325 x 66 x 584 mm Vekt 12,7 Kg Patentert "Class BD" teknologi og ingeinørkinst på høyt nivå gir denne forsterkeren opp til 2000 Watt RMS med en utrolig effektivitet på 75% !!! Ren kraft - kombinert med det beste av forsterkerteknologi og konstruert for å lastes ned så langt det behøves... (1 Ohm) Dette er forsterkeren som aldri slutter å imponere, hverken når det gjelder kapasitet eller utseende. Disse forsterkerene gir deg strålende lydkvalitet og krefter på Rockford maner - "When too much power is excatly what is needed.. Nyutviklete TO-247 MOSFET forterkere gir lavere forvrengning og enda mer krefter enn tidligere. Designet for å yte oppgitt effekt allerede ved 12,6 Volt, noe som gir masser av "headroom" Power Sync En 6-pin mini-DIN kontakt. brukes til "POWERsync" - sammenkobling til en annen Class bd forsterker. Innebygd ANL sikring Viftekjøling Aksepterer hele 18volt RMS input via den balanserte inngangen. Linjeutgang Delefilter 24dB/Okt. 32 -250Hz HP/LP delefilter 24db/Okt. Infrasonic filter @ 27Hz (Subsonic filter) Leveres med Para Punch Bass EQ fjernstyring Alle tilkoblinger kan skjules under det avtagbare endedekslet. Terminaler som takler 1/0 AWG kabler (50mm2) Disse forsterkeren bruker selvsagt de kjente og patenterte Rockford teknologiene: MEHSA Maximum Efficiency Heat Sink Application TRANS-ana TRANSconductance Active Nodal Amplifier Punch EQ En separat bass og diskant justering som gjør deg i stand til å kompensere for akustiske problemer i bilens interiør. INDIGO INDexed Ideal Gain Operation TOPAZ Tracking Operation Pre-Amplifier Zone
lloydsb Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 cirka pris snakker vi? Litt ot i tillegg:P Hva syntes du potta\effektanlegget ditt (scorpion) tenker på det samme til min 320. Fin lyd? høy, osv.. fortell litt.
Isak Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Skal ikke kritisere produktet du selger - men her snakker vi kraftverk. 2000watt rms forstår jeg som mer eller mindre kontinuerlig drift- altså en kan forvente spisser over dette. Med litt grunnleggende elektrokunskap så vil denne forsterkeren forbruke ikke midre en ca 140 ampere kontinuerlig (rms?). Med andre ord - et utrolig krav til strømforsyning og ikke minst dynamo. Et solid kondensatorbatteri er vel også et absolutt must. En normal orginal bil idag vil ikke klare å drive denne forsterkeren på halv maskin engang. Men uansett- virkelig imponerene spesifikkasjoner! Lenge siden jeg monterte stereoanlegg i bil å skjønner at ting har skjedd siden da. Den gang var det Phoenix Gold som var værstingen, å jeg husker enda den gode gamle M50 og M100 forsterkrene som ytet intet mindre en 2*50 og 4*100Watt RMS, også da var det såkalte Phoenix Gold watt som det ble snakket om. Hehe.. Håper du ikke synes jeg forsøpler tråden din
Mikaelft Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 cirka pris snakker vi?Litt ot i tillegg:P Hva syntes du potta\effektanlegget ditt (scorpion) tenker på det samme til min 320. Fin lyd? høy, osv.. fortell litt. Hei. Ca. pris: 5999,- Jeg har bare 318 da, så jeg har høyere lyd enn det du vil få med 320. Men jeg synes at lyden er ganske så høy, kunne godt vært litt mindre:) Det brummer skikkelig godt da.
Mikaelft Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Skal ikke kritisere produktet du selger - men her snakker vi kraftverk. 2000watt rms forstår jeg som mer eller mindre kontinuerlig drift- altså en kan forvente spisser over dette.Med litt grunnleggende elektrokunskap så vil denne forsterkeren forbruke ikke midre en ca 140 ampere kontinuerlig (rms?). Med andre ord - et utrolig krav til strømforsyning og ikke minst dynamo. Et solid kondensatorbatteri er vel også et absolutt must. En normal orginal bil idag vil ikke klare å drive denne forsterkeren på halv maskin engang. Men uansett- virkelig imponerene spesifikkasjoner! Lenge siden jeg monterte stereoanlegg i bil å skjønner at ting har skjedd siden da. Den gang var det Phoenix Gold som var værstingen, å jeg husker enda den gode gamle M50 og M100 forsterkrene som ytet intet mindre en 2*50 og 4*100Watt RMS, også da var det såkalte Phoenix Gold watt som det ble snakket om. Hehe.. Håper du ikke synes jeg forsøpler tråden din Et nyttig innlegg Jeg har ikke gjort noe med dynamoen min da... men jeg har et optima yellow top batteri, og 2 stykk Rockford Fosgate 1digital farad kondensatorer, funket meget bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå