Bjørn L Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Her er bilen min,mista lappen 4 dager etter å ha henta den i åndalsnes. så nå står den bare i garasjen. noen som har peil på åssen den ser ut med Brock B1 felg på? hørte det er noen her som kan redigere det frem i paintshop?? ta kontakt! å legg gjerne igjen en komentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Hva med svart netting i stedet for hvit/grå? Du bør også ha netting over det hele bak, i stedet for bare rundt potta... Hadde sikkert ikke hatt vondt av litt mer senk heller. Ellers var det jo en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ja har netting over hele. men den bak har jeg liggende i garasjen, tok den av sist når jeg måtte ha den av fordi den hadde løsna.. har vurdert mer senk, men drøyer den til vinterstid når bilen står stille.. takk for komentaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 selge de du har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Felgene, ja kunne gjort det ja, hvis jeg får hånd på noen B1 så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Hadde bare bilder av de felgene på en coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Syns ikke det så så altfor dumt ut? Eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Her er bilen min,mista lappen 4 dager etter å ha henta den i åndalsnes. så nå står den bare i garasjen. noen som har peil på åssen den ser ut med Brock B1 felg på? hørte det er noen her som kan redigere det frem i paintshop?? ta kontakt! å legg gjerne igjen en komentar! Hehe da har du hatt mere uflaks enn meg, mista lappen 5dager etter at jeg henta bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe.. Hvor fort var det du kjørte a? jeg er heldig som fikk begynne samfunn straffa mi igår. Skulle hatt fengsel, er første i norge som slapp ved så høy hastighet.. takket være en god advokat! 148,9 km/t i 90-sona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hvordan slapp du fengsel da? Hva fikk advokaten sagt som hjelp deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe.. Hvor fort var det du kjørte a? jeg er heldig som fikk begynne samfunn straffa mi igår. Skulle hatt fengsel, er første i norge som slapp ved så høy hastighet.. takket være en god advokat! 148,9 km/t i 90-sona Hehe da har du jo hatt gullflaks Kjørte ikke for fort, men dagen derpå. Skumle greier det der, var vel rundt 15timer etter at jeg hadde drukket å ikke drukket så mye dagen før heller. Men blåste akkurat rødt å der røyk lappen for nokså mange måneder, følte meg jo i fin form å alt men det gikk som det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 hvor mange mnd'er var det du mista den for a ? Kan nesten ikke vente til februar mnd kommer! hehe.. ble tatt i kontroll litt over 11 timer etter jeg slutta å drekke... skjælv som et løv mens jeg venta på lyset.. hehe.. men det gikk bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 noe info om bilen eller? km stand osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 bilen solg? ble stille her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå