Gå til innhold

Bmw E36 325i

Share

Anbefalte innlegg

Her er bilen min,mista lappen 4 dager etter å ha henta den i åndalsnes. så nå står den bare i garasjen. ;) noen som har peil på åssen den ser ut med Brock B1 felg på? hørte det er noen her som kan redigere det frem i paintshop?? ta kontakt! å legg gjerne igjen en komentar! :D

dsc00240kw2.th.jpg

dsc00246le4.th.jpg

dsc00247mn7.th.jpg

dsc00234pu0.th.jpg

dsc00235ys9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har netting over hele. men den bak har jeg liggende i garasjen, tok den av sist når jeg måtte ha den av fordi den hadde løsna.. har vurdert mer senk, men drøyer den til vinterstid når bilen står stille.. takk for komentaren

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen min,mista lappen 4 dager etter å ha henta den i åndalsnes. så nå står den bare i garasjen. ;) noen som har peil på åssen den ser ut med Brock B1 felg på? hørte det er noen her som kan redigere det frem i paintshop?? ta kontakt! å legg gjerne igjen en komentar! :D

Hehe da har du hatt mere uflaks enn meg, mista lappen 5dager etter at jeg henta bilen :)

dsc00240kw2.th.jpg

dsc00246le4.th.jpg

dsc00247mn7.th.jpg

dsc00234pu0.th.jpg

dsc00235ys9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Hvor fort var det du kjørte a? jeg er heldig som fikk begynne samfunn straffa mi igår. :P Skulle hatt fengsel, er første i norge som slapp ved så høy hastighet.. :D takket være en god advokat! :P 148,9 km/t i 90-sona

Hehe da har du jo hatt gullflaks :)

Kjørte ikke for fort, men dagen derpå. Skumle greier det der, var vel rundt 15timer etter at jeg hadde drukket å ikke drukket så mye dagen før heller. Men blåste akkurat rødt å der røyk lappen for nokså mange måneder, følte meg jo i fin form å alt men det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange mnd'er var det du mista den for a ? Kan nesten ikke vente til februar mnd kommer! :D hehe.. ble tatt i kontroll litt over 11 timer etter jeg slutta å drekke... skjælv som et løv mens jeg venta på lyset.. hehe.. men det gikk bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...