mortenag Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Har nettopp bytta motor i min 95 is, clutchen er helt løs og jeg regner med jeg må fylle på og lufte.. noen som vet hvor jeg fyller på veske til clutchen??
mortenag Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 ok, var det jeg håpte på takk for svar..
mortenag Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 ok, var det jeg håpte på takk for svar..
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Br. væskebeholderen ja. Neste gang skrur du slavepumpa av fra girkasse, ikke skru av røret. Kan være vrient å lufte clutchen noen ganger.
mortenag Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 ja, takk har merket det Nå har jeg luftet og fått ut all lufta,(tror jeg), bare veske som kommer ut når jeg skrur på nippeln værtfall.. men clutchen er fortsatt ganske løs... noen tips??
Mexos Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Når man lufter kan det være lurt å koble en slange på nippelen. Da ser man om det er luftbobler som kommer sammen med vesken eller kun veske. Da er man mere sikker på om all luften er kommet ut eller ikke Høres ut som det er igjen litt luft hos deg. Jeg har investert i en slik:) : http://www.biltema.no/products/product. ... emId=82489
mortenag Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 ok, skal prøve... har slitt i over en uke med bytting av motor og div nå, så nå vil jeg ut å kjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå