S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 når jeg starter bilen så er det såvidt den starter. må holde inne gassen for at den ikke skal dø. hva kan være feilen? finner ingen vakumslanger som er dårlige... motoren går litt rart når jeg holder den levende. kan det være lambdasonden som er gåen?
Platti Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Har hatt problem med lambdasonde, men da starta bilen greit men den begynte å jage på tomgang, jagingen økte etter hvert og til slutt gikk den fra rundt 1500 og ned til 0 og døde.
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 jaha... min dør momentant om jeg ikke gasser
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 fant ut av det nå. kobla bare ifra ledningen til lmm'en også kobla til igjen... funker som snus nå..
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Når du kobler ut den går bilen i nødprogram. Mulig du må inn med diagnoseutstyr for å få den ut av det igjen. Følg med på bensinforbruket ditt, mulig det øker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå